Cotodi DC

SF❤︎! LA❤︎! LV❤︎! هنرمند INFJ.

سلام!

نام دسته هنرمند من Cotodi [cōtō-dye] است. من یک روح قدیمی با قلبی جوان هستم که با جغد شب و زنبور عسل همذات پنداری می کنم - از هنر، طراحی و عکاسی لذت می برم. خلق هنر با دستانم برایم شادی می‌آورد و من در بیشتر زندگی‌ام هنرمند خوشبختی بوده‌ام.

در اواخر دهه 2000، به این نتیجه رسیدم که زمان آن رسیده است که کارهایی را که می توانم با دست انجام دهم - به صورت دیجیتالی - ترجمه کنم و یک حرفه خلاقانه را در کارهای دیجیتال دنبال کنم. وقتی قدرت فتوشاپ را درک کردم، علاقه من را هم به عکاسی و هم به طراحی الگوی سطحی برانگیخت.

امروزه، من نه تنها از فتوشاپ استفاده می کنم، بلکه در استفاده از برنامه های مختلف تلفن همراه، مانند Snapseed، PicsArt و Procreate، در Note 9 و iPad خود بسیار ماهر شده ام. طراحی و ویرایش در حال حرکت از نوک انگشتانم، حرفه من را کامل کرده است.

گرفتن داستان های عکس از افراد، مکان ها و چیزها با هدف ایجاد طرح های الهام بخش، و همچنین ایجاد طرح های الگوی عجیب و غریب و چشمگیر است. چه چیزی به من انگیزه می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه کلیپرت Doodle خود را به یک تکرار ساده تبدیل کنید

How to Turn Your Doodle Clipart into a Simple Repeat

این کلاس برای دانش آموزانی طراحی شده است که قبلاً با Procreate آشنا هستند و می خواهند یک مقدمه ساده با دنیای طراحی الگوی سطحی داشته باشند. هاوو. ..