Javaughn Henry

بیایید چیزی عالی بسازیم!

در شروع دروازه با یک سوال بسیار درونگرا، آن را حفاری می کنم!

خب من فقط یک نفر هستم که سعی می کنم یک یا دو چیز .... یا بیست را به شما یاد بدهم! من فردی درونگرا هستم که معتقدم اطلاعات ارزشمند زیادی برای ارائه به دنیا دارد. 12 سال از عمرم را در فضای سنتی کار کرده ام و برایم خفه کننده است. روز به روز، همان کار دنیوی بارها و بارها برای چهل ساعت در هفته، نمی توانستم آن را تحمل کنم. بنابراین، من را ترک کردم و به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار شدم. در طول سال‌ها چیزهای زیادی یاد گرفتم، نه تنها در مورد تولید ویدئو/صوت، بلکه در مورد نحوه برخوردم با زندگی. من آرزو دارم که این دنیا را با چیزی ارزشمند ترک کنم، همانطور که فکر می کنم همه ما انجام می دهیم. اگر بتوانم به یکی از شما برسم، فقط به یکی از شما، تمام تلاشم برای انجامش همین است. امیدوارم از این کلاس‌ها چیز ارزشمندی به دست آورید که بر زندگی شما تأثیر بگذارد، زیرا اگر همه ما تلاش کنیم تا زندگی دیگران را برای بهتر شدن تغییر دهیم، دنیا مکان بسیار بهتری برای همه ما خواهد بود.

در سطح حرفه‌ای‌تر، من همان چیزی هستم که آن‌ها به آن «جک همه معاملات» می‌گویند. من عکاس گروهی هستم که عاشق فیلم‌برداری/ساختن فیلم و کار کردن به عنوان مهندس صدا هستم. من تمام این علاقه‌ها را گرفته‌ام، آنها را در کمانی پیچیده‌ام و یک شرکت تولیدی ایجاد کرده‌ام تا به دیگران کمک کنم تا دارایی‌های خلاقانه‌ای برای خود یا کسب‌وکارشان داشته باشند. اگر خودم این را بگویم، اجرای بسیار شیرینی است.

بیایید با هم یک یا دو چیز در مورد چگونگی تبدیل شدن به انسان های بهتر و بهتر شدن در صنایع دستی خود بیاموزیم!

همیشه شما را تشویق می کنم.

جی

دوره های این مدرس:

آموزش کتاب راهنمای ساده برای راه اندازی یک پادکست موفق

The Simple Guidebook to Launching a Successful Podcast

سلام! از اینکه این کلاس را بررسی کردید متشکرم. من امیدوارم که شما از آن بهره زیادی ببرید! ما قرار است در حال غواصی باشیم و در مورد نحوه شروع و اجرای V. صحبت کنیم.