Ricardo Terán

آموزش های Adobe Photoshop و Illustrator.

سلام، من ریکاردو هستم.

از اینکه وقت گذاشتید و محتوای من را در اینجا در Skillshare مرور کردید بسیار سپاسگزارم. امیدوارم مطالب جالبی پیدا کرده باشید هدف من این است که به شما کمک کنم با به اشتراک گذاشتن نکات، الهامات و منابع برای ایجاد شور و شوق خلاقانه شما، چیزهای جالبی ایجاد کنید. اجازه دهید اطراف را به شما نشان دهم و توضیح دهم که چه چیزی را می توانید در اینجا پیدا کنید.

من یک نوع محتوای اصلی را پست می کنم: آموزش هایی برای نشان دادن نحوه ایجاد طرح های عالی. پست‌های جدیدی را خواهید یافت که در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند: Photoshop یا Illustrator.

آموزش نوع اصلی محتوایی است که من انجام می دهم. من راهنماهایی را برای Adobe Photoshop ارسال می کنم که به شما نشان می دهد چگونه طرح ها، سبک ها و جلوه های جالب ایجاد کنید. بسیاری از آموزش‌هایی که من تولید می‌کنم بر اساس علایق شخصی من هستند، بنابراین طرح‌های قدیمی و قدیمی و آثار هنری انتزاعی زیادی پیدا خواهید کرد.

من می دانم که چقدر مهم است که آن را به درستی انجام دهید و آن را برای شما مفید کنید.

ریکاردو تران

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه در فتوشاپ به عکس های خود ظاهر سایبرپانک ببخشیم

How to Give Your Photos the Cyberpunk Look in Photoshop

" در این دوره، من قصد دارم چند تکنیک پردازش تصویر را برای دستیابی به یک جلوه بصری جالب به سبک سایبرپانک در عکس های خود به شما نشان دهم. این سبک هنری محبوب .."