Ali Hooten

تصویرگر و طراح الگو

سلام و خوش آمدید! اینجا مکانی برای یافتن دوره‌های آموزشی در زمینه تصویرسازی، طراحی الگوی سطح، و سازماندهی کلی به عنوان یک طراح است.

من طی سال‌ها در چندین ظرفیت مختلف تدریس کرده‌ام، از جمله مهمترین آنها تدریس به عنوان مدرس تمام وقت در دانشگاه، ایجاد دوره‌هایی در طراحی محصول، معماری، و ارتباطات بصری. من فکر می‌کنم هر طرحی باید با نیت ایجاد شود، تفکر انتقادی به کار رود، و تصویر بزرگ‌تر و استفاده نهایی (و کاربر) را درک کند. من فکر می‌کنم مهم‌تر است که یاد بگیریم چگونه فکر کنیم تا هر ابزار خاصی، زیرا فناوری و انتظارات دائماً در حال تغییر هستند. این در مورد "تداوم" نیست، بلکه در مورد سازگاری با تاب آوری است.

من قصد دارم به یادگیری، به اشتراک گذاری، و نشان دادن نحوه ساختن چیزها و فرآیند خودم ادامه دهم. ممکن است "راه کامل" نباشد. به هر حال چه چیزی کامل است؟ امیدوارم بتوانم به سایر خلاقان کمک کنم تا نکته یا ترفند جدیدی را در این مسیر انتخاب کنند و مسیر خود و سفر خلاقانه خود را طی کنند. من بسیار هیجان زده هستم که آنچه را که در طول سالها طراحی آموخته ام و آنچه را ادامه می دهم ادامه دهم و به اشتراک بگذارم. یاد بگیرید و بخشی از این انجمن دوست داشتنی خلاق باشید.

در مورد نکات طراحی بیشتر و محتوای رایگان کنجکاو هستید؟ برای دریافت دوز دو هفته ای پشت صحنه، نکات طراحی منابع، موارد رایگان، اطلاعیه های دوره جدید و موارد دیگر ثبت نام کنید!

برای مشاهده همه چیزهای Coit Creative به این سایت مراجعه کنید.

اینستاگرام را دنبال کنید و لطفا بیایید و سلام کنید! من دوست دارم ببینم چه چیزی خلق می کنید و شما را تشویق می کنم.

ثبت نام اعلان ایمیل دوره جدید

پی دی اف برنامه هفتگی رایگان

برای محتوای رایگان بیشتر، HUB را بررسی کنید

دوره های این مدرس:

آموزش ماکت کارت تبریک خود را در Adobe Illustrator ایجاد کنید

Create Your Own Greeting Card Mockup in Adobe Illustrator

"یاد بگیرید چگونه عکس فهرست خود یا تصویر ماکت کارت تبریک خود را ایجاد کنید تا در کاتالوگ ها، وب سایت ها، فروشگاه های آنلاین خود استفاده کنید و حتی با خرده فروشان به اشتراک بگذارید (یعنی ...."


آموزش تصویر دیجیتال: طرح های دستی را به هنر وکتور قسمت اول تبدیل کنید

Digital Illustration: Turn Hand Sketches into Vector Art Part I

"در باره این کلاس Skillshare در مورد ایجاد تصاویر دیجیتالی منحصر به فرد خود از یک طرح دستی است، خواه با دست آزاد طراحی کنید یا pho خود را ردیابی کنید. .."


آموزش چگونه یک خط کارت تبریک عمده فروشی ایجاد کنیم

How to Create a Wholesale Greeting Card Line

"این کلاس مروری کوتاه و شیرین از شروع خط عمده فروشی کارت پستال شما از ابتدا تا انتها است. من آنچه را که برای موفقیت آموخته ام به اشتراک می گذارم..."


آموزش گردش کار نمونه الگو

Pattern Swatch Workflow

"با همه طراحان باتجربه و مشتاق الگوی سطح تماس می‌گیریم، این کلاس برای شماست! به من بپیوندید تا روند گردش کار خود را برای سازماندهی، آماده‌سازی فایل الگو به اشتراک بگذارم.


آموزش تصویر دیجیتال: Adobe Fresco & Adobe Illustrator

Digital Illustration: Adobe Fresco & Adobe Illustrator

با نحوه ایجاد تصاویر برداری با استفاده از Adobe Fresco در iPad و ویرایش حرفه ای آنها در Adobe Illustrator در لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود آشنا شوید. ..


آموزش طراحی نمونه کارها 101

Portfolio Design 101

"*یک کلاس تجدید نظر شده در سال 2021 به روز می شود!* در باره دوره طراحی پورتفولیو هر نوع طراح را در فرآیند ایجاد یک طراحی قوی راهنمایی می کند. .."


آموزش عکس های پاکت خود را در Adobe Photoshop ویرایش کنید

Edit Your Own Envelope Photos in Adobe Photoshop

یاد بگیرید که چگونه به طور حرفه ای عکس محصول را در Adobe Photoshop ویرایش کنید، به ویژه به پاکت نگاه کنید تا بعداً برای ماکت کارت تبریک استفاده کنید. به من بپیوندید از. ..


آموزش تصویر دیجیتال: طرح های دستی در هنر وکتور قسمت دوم "ابزار قلم"

Digital Illustration: Hand Sketches into Vector Art Part II "The Pen Tool"

A B O U T این کلاس Skillshare در مورد ایجاد تصاویر دیجیتالی منحصر به فرد خود از یک طرح دستی است، چه با قلم و کاغذ طراحی کنید و چه روی d. ..


آموزش تصویر دیجیتال: استفاده از بافت + رنگ در عکس ها

Digital Illustration: Apply Texture + Color to Photographs

A B O U T یاد بگیرید که چگونه عکس های مورد علاقه خود را به یک چاپ هنری منحصر به فرد تبدیل کنید. مجموعه‌ای از ویدیوها در انتخاب عکس مناسب برای ایجاد یک فی گام بر می‌دارند. ..


آموزش طراحی الگوی ساده را در Adobe Illustrator بیاموزید

Learn Simple Pattern Design in Adobe Illustrator

"این کلاس یک دوره ساده شده است که در فرآیند من در ایجاد الگوهای تکراری با استفاده از Adobe Fresco و Adobe Illustrator کار می کند. کلاس از طریق یک . . .."


آموزش نحوه طراحی یک خالکوبی موقت با استفاده از iPad و برنامه Procreate

How to Design a Temporary Tattoo using the iPad and Procreate App

"آیا به دنبال یک فعالیت سرگرم کننده در روز بارانی هستید که با بچه ها یا دوستانتان انجام دهید؟ یا شاید بخواهید قبل از انجام خالکوبی، طرح خالکوبی کمتر دائمی را امتحان کنید..."