Benny Gold

طراح گرافیک و بنیانگذار بنی گلد

بنی گلد یک طراح گرافیک و بنیانگذار بنی گلد، یک برند لباس خیابانی مستقر در سانفرانسیسکو است. گلد کار خود را در شرکت‌ها و آژانس‌های طراحی آغاز کرد و در The Body Shop و Target به صورت داخلی کار کرده است. او با مشتریانی از جمله نایک، آدیداس، توا، NFL، JanSport و Miller High Life کار کرده و عناصر برند را برای مشتریان ایجاد کرده است.

بنی خارج از مشاغل شرکتی‌اش، روی پروژه‌های اشتیاق طراحی خود کار می‌کرد. بنی پس از ایجاد چندین محصول منحصر به فرد (از جمله برچسب هایی با نام "Stay Gold" و تی شرت هایی که توسط فروشگاه هایی مانند Zumiez و PacSun مورد استقبال قرار گرفت)، برچسب Benny Gold را در اواخر سال 2007 راه اندازی کرد. این برند، که همیشه بر آن تاکید داشته است. اهمیت وفادار ماندن به اشتیاق و بزرگ شدن بدون پیر شدن، طی دهه گذشته طرفداران زیادی پیدا کرد و از یک پروژه جانبی کوچک به یکی از مشهورترین برچسب‌های لباس خیابانی تبدیل شد.

بنی اکنون به عنوان یک طراح در آژانس تبلیغاتی Goodby, Silverstein Partners کار می کند و تمرکز خود را بر بازگرداندن بنی گلد به ریشه های خلاقانه خود به عنوان یک پروژه جانبی دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش کاوش در هویت برند: یک نماد برند طراحی کنید

Exploring Brand Identity: Design a Brand Icon

آیا می خواهید لوگوهای ساده و در عین حال قدرتمند طراحی کنید؟ همه چیز با نماد شروع می شود! این کلاس 35 دقیقه ای برای طراحان، تصویرگران، خلاقان و علاقه مندان عالی است. ..