Anastasiya Bachmanova

هنرمند در www.followthesunart.com

سلام، من آناستازیا هستم، هنرمندی که در سانتا کروز، کالیفرنیا زندگی می کنم!

اشتیاق من تجربه کردن فضای باز از طریق موج سواری، کوهنوردی، پیاده روی، و ماجراهای دیگر است و الهام من از لحظات ارتباط با محیط اطرافم - زندگی، رنگ ها، انرژی- می آید. من این لحظات را به نقاشی‌هایی ترجمه می‌کنم که با موضوع‌هایشان صادق هستند، در عین حال با بیان شخصیت خود - با استفاده از رنگ‌های روشن و خطوط روان، تقویت شده‌اند. بوم خالی ابزاری است برای به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات من در مورد آنچه مهم است، ارزش محافظت از آن، و آنچه در یک لحظه یا مکان خاص بسیار جادویی است. ببینید من در چه کاری هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات منظره دریایی: تکنیک های آبرنگ

Seascape Essentials: Watercolor Techniques

زیبایی و آرامش اقیانوس را با این کلاس همه جانبه، «Seascape Essentials» باز کنید. "این که آیا شما یک هنرمند باتجربه هستید که به دنبال گسترش افق خود هستید..."


آموزش نقاشی بری اکریلیک

Acrylic Pour Painting

"در این کلاس، ما تکنیک سرگرم کننده و بسیار اعتیادآور نقاشی اکریلیک ریخته گری را بررسی خواهیم کرد. نتایج به نظر می رسد مانند سنگ مرمر، سیارات، یا حتی جهان های زیر آب ...."


آموزش نقاشی اکریلیک: اصول

Acrylic Painting: Basics

"در این کلاس مقدماتی، من اصول اولیه ای را که برای شروع نقاشی اکریلیک باید بدانید را با شما در میان می گذارم. این درس برای مبتدیان کاملاً عالی است..."


حواصیل آبی بزرگ: آموزش نقاشی اکریلیک

Great Blue Heron: Acrylic Painting Tutorial

این کلاس یک آموزش گام به گام نقاشی اکریلیک است که برای هنرمندان مبتدی متوسط ​​عالی است. شما نسخه خود را از یک قهرمان آبی بزرگ ایجاد خواهید کرد. ..


آموزش ملزومات منظره: تکنیک های آبرنگ

Landscape Essentials: Watercolor Techniques

"درباره این کلاس زیبایی و آرامش مناظر را با این کلاس همه‌جانبه، «محصولات منظره.» باز کنید. .."