Stanley Bogode

Bogode Idesis Consulting Group, LLC

بسیار خوب، 1% بازیافت است.

به شایعات مربوط به طعمه کلیک افراد مشهور، اخبار سرقت شده AP، توسعه دهندگان نرم افزاری که در مورد جابجایی دکمه 3 پیکسل به چپ وبلاگ می نویسند... تقریبا همیشه بد، تقریباً همیشه فکر کنید. همیشه بی فایده است.

بازاریابی محتوا یک ابزار تجاری فراگیر اکنون است که همه آن را امتحان می کنند، اما تعداد کمی از آنها می دانند که چگونه کار می کند و حتی کمتر به آن توجهی که شایسته آن است می دهند.

پس از چند پست وبلاگ و هیچ تجارت جدیدی وجود ندارد، بیشتر تلاش‌های بازاریابی محتوا از مسیر خارج می‌شوند و وبلاگ‌هایشان را به شهرهای ارواح تبدیل می‌کنند. یا بدتر از آن، آن‌ها هفته به هفته آن را کنار می‌گذارند تا مقداری سهمیه خیالی را برآورده کنند و در عین حال چیزی جز یک محرک بیهوده و خودخواه تولید نمی‌کنند.

من اینجا هستم تا این مزخرفات را متوقف کنم.

وب مملو از حجم فزاینده ای از اطلاعات رایگان است، تنها راه برجسته شدن این است که بهترین منبع این اطلاعات باشید.

بهترین بودن به این معنی است که ما خواسته های خواننده را به طور کامل برآورده می کنیم، یک صفحه وب سریع و در دسترس داریم، ترفندها و پنجره های بازشو را حذف می کنیم، اطلاعات را به طور منظم به روز می کنیم و اجازه می دهیم کار خودش صحبت کند.



span> هر چیز دیگری جلب توجه ارزانی است که به محض رسیدن مرده است.

بهترین بودن به این معنی است که زمان و منابع را برای محتوا به خطر می‌اندازید، چیزی که ممکن است هرگز بازدهی نداشته باشد.

اما مهم است که به یاد داشته باشید که محتوای عالی اینطور نیست. یک محصول، یک تبلیغ نیست، درآمدزایی ندارد: فقط اعتماد ایجاد می کند .

محتوا سرمایه اجتماعی است، ارزش رایگان ارائه می شود به خوانندگان این ارزش باید با باورهای اصلی برند شما صحبت کند و تمایل شما به کمک را بیان کند - حتی، و به خصوص اگر خوانندگان در نهایت رقابت را انتخاب کنند.

که چرا تولید محتوای عالی جرات می خواهد .

آیا از خواندن تبلیغات با پوشش نازک برندهایی که سعی می کنند شما را برای خرید محصولاتشان فریب دهند، لذت می برید؟

می توانم به شخص دیگری فکر کنم که از آن متنفر است: مشتریان شما.
p>

من به کسب‌وکارهای متوسط ​​تا بزرگ کمک می‌کنم محتوای شگفت‌انگیزی تولید کنند، محتوایی که من از آن به عنوان محتوای کتاب مقدس یاد می‌کنم.

محتوای کتاب مقدس عادات جستجوی مشتری احتمالی شما، خریدارشان را همسو می‌کند. سفر، و تخصص شما برای ارائه یک سند یک مرحله ای که به طور کامل خواسته های خوانندگان را برآورده می کند.

این تحقق باعث جلب اعتماد، پیوند از سایر وب سایت ها، اشتراک گذاری های اجتماعی مداوم و بازدیدهای مکرر می شود. سال به سال.

با ساختن این قطعات محتوای بزرگ، استراتژی بازاریابی محتوای خود را ساده می‌کنید و هزینه‌های اضافی را کاهش می‌دهید و در عین حال ارزشی را ارائه می‌کنید که می‌توانید به آن افتخار کنید.

آیا می خواهید به دوره های آموزشی من به صورت رایگان دسترسی داشته باشید؟ برای پیوندهای دسترسی رایگان در .

ثبت نام کنید

اگر دوست داشتید، احتمالاً دوست خواهید داشت، .

در آن، مفاهیم موجود در محتوایی که جذب می‌شود را گسترش می‌دهم تا مراحل بعدی و عناصر بنیادی سایت را که به به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه محتوای شما کمک می‌کنند، شامل شود.

محتوای خوب در کتاب‌های Google Play، Nook، و در جلد شومیز در دسترس است.

دوره های این مدرس:

آموزش محتوای تمام قیف: یک استراتژی محتوای مبتنی بر داده برای انسان ها

Full-Funnel Content: A Data-Driven Content Strategy For Humans

اگر تا به حال برای ایجاد یک استراتژی محتوا نشسته اید، احتمالاً با یک تقویم روبرو شده اید. مربع های خالی و شماره دار از شما می خواستند که آنها را با عنوان پر کنید. ..


آموزش محتوایی که جذب می کند: ایده های محتوا را کشف کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید

Content That Attracts: Discover Content Ideas and Grow Your Audience

"خواننده آینده شما در حالی که شکمش می‌لرزد، آه می‌کشد، او با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند و از اینکه از کسی کمک بخواهد خجالت می‌کشد - او جایی برای مراجعه ندارد. بنابراین او ...."