Michelle Perkett

معلم، هنرمند ترکیبی

سلام! من میشل پرکت @michelle_perkett

هستم

کسب و کار هنری من در نیروی هوایی ایالات متحده شروع شد، جایی که اولین شغل من یک گرافیست بود. من به مدت 10 سال در طراحی گرافیک شرکتی کار کردم، اما در قلبم یک تصویرگر بودم، بنابراین BFA خود را در تصویرسازی کسب کردم و کسب و کار هنری خود را شروع کردم.

من خطی از کارت‌ها و چاپ‌های هنری ایجاد کردم که بیشتر در فتوشاپ کار می‌کردند و در سال 2013 شروع به صدور مجوز طرح‌های خود به عنوان تمبرهای لاستیکی و دیجیتال کردم.

اما بلافاصله بعد از اینکه مراقبت از مادرم را که دچار زوال عقل شده بود شروع کردم و هنرم به حالت تعلیق درآمد.

آنچه در حین مراقبت واقعاً مرا در "حلقه" هنر نگه داشت، همه کلاس‌های هنری شگفت‌انگیز اینجا در Skillshare بود. من روزانه بسیار خسته بودم، آنقدر خسته بودم که نمی‌توانستم نقاشی کنم، بنابراین ساعت‌ها و ساعت‌ها کلاس‌ها را اینجا تماشا می‌کردم تا با من همراهی کنم و احساس کنم بخشی از یک جامعه هنری واقعا شگفت‌انگیز هستم.

در آن زمان من کلاس‌های نقاشی گل‌های زیادی را در اینجا تماشا کردم که الهام بخش من شد تا یک چالش 30 روزه برای نقاشی گل‌ها به خودم بدهم و از آن زمان عشق من به نقاشی گل‌ها شروع شد و از آن زمان تاکنون آنها را نقاشی می‌کنم.

مادرم در سال 2018 فوت کرد و یک سال بعد از آن، نمودار دایره ای تعداد کلاس هایی را که در Skillshare در طول سال ها مشاهده کرده بودم، دیدم و فکر کردم زمان آن رسیده است که از همه آن مهارت هایی که یاد گرفته بودم استفاده کنم و از آنها به خوبی استفاده کنم و کلاس خودم را ایجاد کنم. بنابراین این کاری بود که من انجام دادم و هرگز نمی دانستم که چقدر عاشق تدریس، فیلمبرداری، ویرایش و کمک به دانش آموزانم در یادگیری نحوه خلق و نقاشی چیزهای جدید هستم.

در سال 2020، اولین کلاس خود را ایجاد کردم، "گل های اکریلیک و تکنیک های لایه بندی". اما بلافاصله پس از ایجاد دومین کلاس Skillshare، به سرطان مرحله 3 مبتلا شدم و تحت عمل جراحی و ماه‌ها شیمی درمانی قرار گرفتم. اما پس از بهبودی در سال 2021، آماده بودم تا به عشق جدیدم، یعنی تدریس، برگردم.

در مارس 2022 کلاس دوم خود را با عنوان "بیایید یک دختر مجله رسانه های ترکیبی عجیب و غریب نقاشی کنیم" و دو هفته بعد، "نقاشی اکریلیک: سبک خود را شل کنید، بیایید یک فرشته مجله هنری را نقاشی کنیم" منتشر کردم.

من اکنون 4 کلاس Skillshare را تدریس می کنم که تعداد بیشتری در راه است. امیدوارم به من بپیوندید، از اینکه داستان من را خواندید متشکرم!

خلاقانه مال شما،

میشل

این چیزی است که دانش‌آموزان من می‌گویند:

میشل یک معلم جذاب است و من این کلاس را دوست داشتم! من به خصوص از دیدن اینکه چگونه او در نقاشی هایش از طریق چندین لایه رنگ به عمق می رسد لذت بردم. میشل بسیار دلگرم کننده است، من نمی توانم صبر کنم تا کلاس های بیشتری را از او تماشا کنم. - مری ن.

«از گوش دادن به آموزش میشل در این کلاس بسیار لذت بردم. معلوم است که او در امر دستور دادن آگاه و با تجربه است و لحن ملایمش بسیار دلگرم کننده و اصیل است. هر مرحله شکسته شد و به طور منطقی ارائه شد - نه خیلی طولانی یا خیلی عجله برای آن موضوع. من مشتاقانه منتظر شرکت در کلاس های بیشتری هستم.» - Jan P.

لذت بخش! چه کلاس سرگرم کننده ای، من از اول تا آخر مجذوب شدم! میشل یک مربی فوق‌العاده است، هر بخش به طور مدبرانه برنامه‌ریزی و اجرا شده است و با سرعت مناسب حرکت می‌کند، نه خیلی آهسته یا سریع، و همیشه توجه من را حفظ می‌کند. علاوه بر استعداد تدریس میشل، او هنرمندی با اعتماد به نفس است و آزادانه دانش و نکات خود را به اشتراک می‌گذارد، البته از محبت و عشق او به هنر که در هر درس می‌درخشد. من به این کلاس پنج ستاره طلایی بزرگ و درخشان می دهم و آن را به هنرمندان در همه سطوح توصیه می کنم. ممنون میشل و Skillshare برای چنین تجربه شاد و رنگارنگی! - الیزابت تی.

دوره های این مدرس:

آموزش بیایید یک دختر مجله رسانه های ترکیبی غریب را نقاشی کنیم

Let’s Paint A Whimsical Mixed Media Journal Girl

برای تفریح ​​آماده هستید؟ اگر همیشه می خواستید یکی از آن دختران بامزه میکس مدیا را که در رسانه های اجتماعی می بینید ایجاد کنید، پس این کلاس قطعا برای شما مناسب است. ..


آموزش نقاشی اکریلیک: سبک خود را شل کنید Let’s Paint an Art Journal Angel Angel

Acrylic Painting: Loosen Up Your Style Let’s Paint an Art Journal Angel

آیا دوست دارید سبک نقاشی خود را شل کنید و یک روش جدید و سرگرم کننده برای نقاشی آزاد یاد بگیرید؟ پس این کلاس قطعا برای شماست! و این کلاس عالی است. ..


آموزش گل های اکریلیک و تکنیک های لایه بندی

Acrylic Florals and Layering Techniques

سلام و خوش آمدید به گل های اکریلیک و تکنیک های لایه بندی، من میشل هستم! در این کلاس من به شما فناوری نقاشی و لایه بندی گل اکریلیک مورد علاقه خود را آموزش می دهم. ..


آموزش نقاشی اکریلیک: دسته گل - مبتدی تا متوسط

ACRYLIC PAINTING: FLORAL BOUQUET - Beginner to Intermediate

"به نقاشی اکریلیک - دسته گل خوش آمدید! سلام! من میشل پرکت هستم @michelle_perkett من یک معلم، هنرمند ترکیبی، روزنامه نگار هنری و نقاش گل هستم. من. .."