Benjamin Gomes-Casseres

Benjamin Gomes-Casseres یک متخصص استراتژی مشارکت و استاد دانشگاه Brandeis است. بن گومس کاسرز به عنوان یک محقق ، سخنران و مشاور به مدت سی سال روی استراتژی های مشارکت کار کرده است. جدیدترین کتاب او استراتژی ریمیکس: سه قانون ترکیبی از تجارت (مطبوعات بازنگری تجارت هاروارد ، 2015). این توضیح می دهد که چگونه شرکتهای کارآفرینی با "اصلاح مجدد" دارایی های خود با دارایی شرکت های همکار ، با استفاده از ترکیب های تجاری که از اتحادها و اکوسیستم های مختلف تا M&A است ، نوآوری می کنند. بن استاد استراتژی و مدیر MBA در دانشگاه برندیز (از سال 1995) و قبلاً در دانشکده بازرگانی هاروارد (1975-1995) بود. پیش از آن ، او اقتصاددان بانک جهانی بود. وی تاکنون پنج کتاب و مقالات و مطالعات زیادی در مورد مدیریت ترکیبات تجاری منتشر کرده است. بن با شرکت هایی که به دنبال ایجاد ارزش از منابع خارجی و بهبود نحوه مدیریت مشارکت های تجاری هستند ، همکاری می کند. وی دارای مدرک هایی از دانشگاه هاروارد ، پرینستون و براندیس است. او که بومی کوراسائو است ، به چهار زبان صحبت می کند. کار وی در www.remixstrategy.com است.
دوره های این مدرس:

آموزش مشارکت های استراتژیک

Strategic Partnerships

کشف کنید که چگونه با مشارکت های استراتژیک موفق شوید. نکات و ابزارهای عملی را بیاموزید که می تواند به مدیران مبتدی و باتجربه در ایجاد ارزش و مدیریت همکاری کمک کند.


آموزش مشارکت های استراتژیک: اکوسیستم ها و سیستم عامل ها

Strategic Partnerships: Ecosystems and Platforms

مشارکت های استراتژیک خود را به سطح بعدی برسانید. بیاموزید که چگونه یک اکوسیستم شرکا ایجاد کنید و آن را مدیریت کنید و از یک بستر تجاری برای بدست آوردن برتری رقابتی در بازار خود استفاده کنید.