Gaia Marfurt

تصویرگر و طراح سطح

سلام، من گایا هستم و یک تصویرگر مستقل و طراح الگوی سطح هستم. من برای کار با نرم افزارهای منبع باز مانند Gimp و Inkscape استفاده می کنم. من می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه با این دو نرم افزار رایگان الگوهای تکراری را ترسیم کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش با Gimp یک الگو از طرح Ink ایجاد کنید

Create a pattern from an Ink sketch with Gimp

در این آموزش کوچک به شما یاد می دهم که چگونه از طرح جوهر یک الگو بسازید. این یک آموزش رایگان است و ما قصد داریم فقط یک صفحه سیاه و سفید ایجاد کنیم. ..


آموزش Inkscape برای مبتدیان کلاس 03

Inkscape for beginners Class 03

من به شما یاد خواهم داد که چگونه از ابزارهای مفید Inkscape استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تفاوت، اتحاد و تقسیم بین دو مسیر را انجام دهید. با استفاده از آنها من ...


آموزش Gimp Class 01: الگوهای تکراری را با استفاده از Gimp ترسیم کنید

Gimp Class 01: Draw repeat patterns using Gimp

با این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با Gimp، یک نرم افزار متن باز رایگان، نقاشی کنید. من به شما یاد خواهم داد که چگونه الگوهای تکراری ایجاد کنید، چگونه از لایه های مفید برای ایجاد استفاده کنید. ..


آموزش طراحی با Gimp 2.10

Drawing with Gimp 2.10

"در این کلاس می توانید نحوه طراحی با نرم افزار رایگان Gimp 2. 10 را یاد بگیرید من به شما یاد خواهم داد که چگونه یک الگوی تکراری ایجاد کنید، چگونه چند گل را با ". .." جدید بکشید.


آموزش Inkscape برای مبتدیان کلاس 02

Inkscape for beginners Class 02

در پایان این کلاس شما قادر خواهید بود هر آنچه را که می خواهید بر روی Inkscape بکشید، فقط با استفاده از ماوس. من به شما یاد خواهم داد که چگونه تصاویر را در Inkscape وارد کنید. ..


آموزش Inkscape برای مبتدیان Class01

Inkscape for beginners Class01

در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه با نرم افزار رایگان Inkscape نقاشی کنید. این نرم افزار طراحی گرافیک وکتور شبیه به Adobe llustrator است. در پایان. ..


آموزش کلاس Gimp 04

Gimp Class 04

"نحوه کشیدن طرح های متقارن و هندسی را با نرم افزار رایگان Gimp بیاموزید. برای این کلاس نیازی به داشتن تبلت گرافیکی ندارید... بیایید با مو طراحی کنیم."