Jessica Nevins

مربی کسب و کار | استراتژیست بازاریابی

سلام، من جسیکا هستم، پیام رسان moxie: یک متصدی کپی، محتوا و تبدیل، یک فروشنده کسب درآمد از بازاریابی، یک تامین کننده تبلیغات… این من هستم. و از همان ابتدا در خون من بود. به من سوخت می دهد و من را روشن می کند. تنها. روز.

طی دو دهه، استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، محتوا، برندسازی و کمپین من بیش از 40 میلیون دلار در فروش آنلاین برای مشتریان من ایجاد کرده است.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه در حضور آنلاین خود طلا استخراج کنید، تأثیر دیجیتالی ایجاد کنید و از نتایج نهایی برند یا تجارت خود سود ببرید.

دسترسی رایگان به برنامه ریز محتوای حماسی انحصاری من در اینجا دریافت کنید: https://geni.us/accessecp

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی برند: استفاده از همدلی برای ارتباط با مشتریان

Brand Marketing: Using Empathy to Connect With Consumers

با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و با استفاده از تکنیک های نوآورانه و قابل دسترس جسیکا نوینز، مدیر بازاریابی، برند خود را برای موفقیت قرار دهید! در این روز الف. ..


آموزش ایجاد روابط از طریق ایمیل مارکتینگ

Building Relationships Through Email Marketing

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت: - چگونه از قدرت خود و برندتان با هر ایمیل استفاده کنید - درک روانشناسی که منجر به تبدیل می شود - زیر. ..


آموزش محتوایی که متصل می شود: چگونه تعامل و تبدیل را افزایش دهیم

Content that Connects: How to Boost Engagement and Conversions

"در این کلاس، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه محتوایی ایجاد کنند که با مخاطبان مورد نظرشان ارتباط برقرار کند.   محتوا فقط به یک رسانه محدود نمی‌شود، بلکه یک الکترونیک کامل است.


آموزش بازاریابی: ایجاد یک راه حل بازاریابی Omnichannel برای تیم شما

Marketing: Creating an Omnichannel Marketing Solution For Your Team

با مدیر بازاریابی، جسیکا نوینز، یک راه حل بازاریابی چند کاناله برای سازمان خود ایجاد کنید! همانطور که جامعه ما با تکنولوژی یکپارچه تر می شود. ..