Naomi Vona

انگل آرشیو عکس ایتالیایی

نام من نائومی وونا است، من یک هنرمند ایتالیایی ساکن لندن هستم. من سابقه طراحی و عکاسی دارم (در سال 2009 در آکادمی هنرهای زیبای بررا در میلان فارغ التحصیل شدم) و از کودکی روی چیزهایی طراحی می کنم. من دوست دارم خود را یک "انگل بایگانی" بدون نیت بد بنامم و این راهی عالی برای توصیف کاری است که انجام می دهم.

من از مدت‌ها قبل کلاژ کار می‌کنم، از سال 2003 شروع کردم (بیشتر یک رویکرد سنتی «برش و چسباندن» بود)، اما این نوع آثار زمانی متولد شدند که در سال 2013 از ایتالیا به ایرلند نقل مکان کردم. چند ماه قبل از نقل مکان به دوبلین، من تعداد زیادی عکس و کارت پستال قدیمی از eBay خریدم، زیرا همیشه دوست داشتم چیزهایی را به عنوان چیزهای پیدا شده از هر نوع ماده جمع آوری کنم. هنگامی که صدها عکس قدیمی در دستانم داشتم، فقط به این فکر کردم: چرا چیزهای جمع آوری شده ام را روی آنها قرار نمی دهم؟ بنابراین من شروع به بازی در اطراف کلاژ کردم. نتیجه خیلی مرا راضی کرد، احساس واقعا خوبی داشتم و دیگر نمی خواستم متوقف شوم.

من از مواد مختلفی مانند کاغذ بازیافتی و قدیمی، خودکار، نوار چسب (نوار کاغذ برنج)، هایلایتر، اکریلیک و برچسب استفاده می کنم. من دوست دارم ترکیب و تطبیق مواد قدیمی و جدید را آزمایش کنم، و همچنین این ابزارها را دوست دارم، زیرا ابزارهایی بودند که در دوران کودکی استفاده می کردم. این نوع کلاژها ترکیبی عالی بین علاقه من به عکاسی و طراحی هستند.

بیشتر اوقات من از تصاویر موجود به عنوان عکس های قدیمی، صفحات مجله، صفحات وینیل و غیره به عنوان بوم استفاده می کنم. هیچ محدودیتی در مورد استفاده شما وجود ندارد، و به همین دلیل است که من عاشق تمرین هنری خود هستم. من همچنین می خواهم به شما نشان دهم که چگونه هر چیزی که قبلاً باید در خانه خود داشته باشید می تواند به چیزی کاملاً جدید تبدیل شود و یک شیء روزمره را به هنر تبدیل کنید.

من یک رویکرد منحصر به فرد در انجام هنر دارم، تکنیک های من شامل ترکیبی از کلاژ و تصویرسازی است. من یک حساب کاربری اینجا در Skillshare باز کردم زیرا احساس کردم می‌توانم دانش خود را از طریق برخی آموزش‌های ویدیویی با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارم و به هر کسی که می‌خواهد چیزی جدید را امتحان کند کمک کنم.

حمایت شما برای من اهمیت زیادی دارد: به من این امکان را می‌دهد که در ایجاد محتوای باکیفیت انگیزه پیدا کنم، با جامعه هنری دوست‌داشتنی ارتباط برقرار کنم و حتی بیشتر بر روی تمرین هنری خود تمرکز کنم.


امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید، بیایید با هم ایجاد کنیم!

"دروغ فروشی" یک پروژه تصویری است که در سال 2017 متولد شد، زمانی که می خواستم در چالش اینستاگرام "پروژه 100 روزه" شرکت کنم.

ایده این بود که یک مجله مد را به طور کامل به یک دفتر خاطرات بصری تبدیل کنیم و پلی از ارتباط بین تبلیغات بی معنی و دیدگاه شخصی من در مورد صنعت مد ایجاد کنیم.

نتیجه نهایی یک پروژه هنری شخصی، سرگرم کننده و بحث برانگیز است. این پروژه اکنون یک کلاس هنری به نام "از تبلیغ مد تا اعتراض" است، جایی که من دانش آموزانم را تشویق می کنم تا با استفاده از یک مجله مد، مجله هنری خود را ایجاد کنند.

در طول این رویداد، من همچنین تکنیک لایه‌بندی خود را آموزش می‌دهم و توصیه‌ها و نکاتی را در مورد نحوه دستکاری تصاویر موجود ارائه می‌دهم. در این ویدیو می توانید یک ورق زدن از کل مجله را ببینید، لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای انتزاعی - 20 طرح مختلف را بیاموزید

Abstract Patterns - Learn 20 Different Designs

من در مجموع 20 الگوی انتزاعی مختلف را به شما آموزش می‌دهم که در آن عناصر ساده هندسی و ارگانیک را با هم ترکیب می‌کنم تا ترکیب پیچیده‌تری ایجاد کنم. ..


آموزش از آگهی مد تا اعتراض - مجله دودل هنر با هدف

From Fashion Ad To Protest - Magazine Doodle Art With A Purpose

"وقتی هدف یک تصویر تبلیغاتی مد را به پیامی عمیق تر و معنادارتر تبدیل کنیم چه اتفاقی می افتد؟ هدف نهایی این کلاس تشویق من است..."


ایجاد یک کلاژ انتزاعی ترکیبی با تکنیک لایه ای و آموزش گام به گام

Create A Mixed Media Abstract Collage With A Layered Technique And A Step By step Tutorial

«در طول این کلاس، من شما را از طریق یک آموزش ویدیویی گام به گام راهنمایی می‌کنم، که در آن یک کلاژ با استفاده از فرم‌های ارگانیک و هندسی ترکیب می‌کنیم. یو..."