Zoe Alexandra Glass

زندگی هنری جیو جیتسو

من در من در TikTok

هستم

هی من زویی هستم، خیلی خوشحالم که به آنجا سر زدی!

پس از سال‌ها تمرین و یادگیری خودم، اینجا هستم تا کلاس‌هایی را بر اساس تجربه، تمرین و دانش خودم که هم معلم و هم دانش‌آموز هستم، بیاورم. هدف من این است که تکنیک‌ها، نظریه‌ها و مفاهیم پیچیده را به درس‌ها و تکالیف قابل مدیریت و روشنی تبدیل کنم که شما را به چالش می‌کشند.

من می‌خواهم درک شما بالا برود، تخیل شما به آتش کشیده شود و به پیشرفتی که دارید افتخار کنید، مهم نیست در چه مرحله ای از یادگیری هستید.

درباره من

من 20 سال است که به طور جدی هنر را مطالعه کرده ام و بسته به مراحل، علاقه و نوع کاری که در حال بررسی یا سفارش بوده ام، رسانه های زیادی را تجربه کرده ام. من رسانه‌ام را بر اساس احساساتم در آن زمان انتخاب می‌کنم، یا اگر به دنبال دانش هستم، واقعاً خودم را در یک رسانه جدید غرق می‌کنم تا بهتر شوم و مهارت‌های خودم را ارتقا دهم.

کار در رنگ روغن

از سال آخر دبیرستان شروع کردم به جدی گرفتن هنر. من در تحصیلات پس از متوسطه بسیار جابجا شدم، زیرا در قبول این که در هنر شادتر هستم، در تقابل با این ایده *منسوخ شده* که هنر ارزش یا ارزش اجتماعی ندارد، کشمکش درونی داشتم. من بسیار نامطمئن بودم و از خودم مطمئن نبودم، نمی‌توانستم ببینم که زندگی در هنر - اگرچه آسان نیست - یک شغل "واقعی" است.

کار در رنگ اکریلیک

پس از گذراندن ۲ سال در کالج طراحی هنر نوا اسکوشیا، چمدان‌هایم را بستم و به سمت غرب رفتم تا مدرک خود را در دانشگاه طراحی هنر امیلی کار تکمیل کنم و در سال ۲۰۱۱ فارغ‌التحصیل شدم.

من هرگز کسی نبودم که به یک سبک متعهد باشم، علیرغم اینکه بسیاری از معلمان به من می‌گفتند که اگر بدنه کار قابل تشخیصی نداشته باشم، به نوعی کمتر جدی یا واقعی تر از یک هنرمند هستم. چیزهای زیادی برای کاوش وجود داشت تا بتوانم با یک نوع کار بمانم.

به یاد می‌آورم که در یک مرور به من گفته شد که اگر همه کارهای من روی یک دیوار باشد، کسی فکر می‌کند که توسط هنرمندان مختلف است و سعی می‌کند منسجم‌تر باشد.

سالها طول کشید تا متوجه شدم این وسعت سبک و باز بودن برای هر چیزی یک دارایی است.

پداگوژی من

نحوه تدریس من عمدتاً بر اساس تجربه شخصی من به عنوان یک دانش آموز است.

آنچه برای من مهم است این است که یک تسهیل کننده و تقویت کننده دانش ذاتی شما باشم تا به شما کمک کنم شکاف های موجود در مطالعات خود را پر کنید.

البته ترفندهای نکاتی را به شما ارائه خواهم کرد، اما هدف اصلی من این است که شما را وادار کنم تا زمانی که برای ایجاد کردن می نشینید، شروع به تفکر انتقادی در مورد انتخاب های خود کنید. بسیاری از اوقات ما فقط به تمرین فنی نیاز داریم، اما من معتقدم که پیشرفت ما به افکار، احساسات و تجربیات ما نیز مرتبط است که بیان آنها ضروری است.

تنها راز بهتر شدن زمان و تمرین است. شما را در کلاس می بینیم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی با آبرنگ: پالت رنگی تک رنگ برای تمرین خلاقانه شما

Watercolor Painting: Monochromatic Color Palette for Your Creative Practice

"در این کلاس تمرین‌های ساده‌ای برای عادت کردن به کار با قلم مو و در عین حال توجه به پالت شما وجود دارد: هر رنگی که انتخاب کنید. بله، ما هستیم..."


آموزش طراحی چشم‌انداز برای داستان‌گویی: ایجاد صحنه‌های پویا برای کمیک‌ها و استوری‌بردهای شما

Perspective Drawing for Storytelling: Crafting Dynamic Scenes for your Comics and Storyboards

"خوش آمدی! دیدگاه یادگیری می‌تواند بسیار فنی باشد و بسیاری از مبتدیان نمی‌دانند که چگونه می‌توانند آن را در آثار هنری خود به کار ببرند. در اینجا از Sequential A استفاده خواهیم کرد.


آموزش نقاشی با آبرنگ: پالت رنگی مشابه برای تمرین خلاقانه شما

Watercolour Painting: Analogous Color Palette for Your Creative Practice

اگر در حال تمرین آبرنگ‌های خود بوده‌اید و به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانید به سطح بعدی بروید یا مجموعه‌ای از تابه‌ها دارید که نمی‌دانید چگونه شروع کنید، این کلاس. ..


آموزش ترسیم از مرجع: چگونه پتانسیل عکس مرجع خود را به حداکثر برسانیم

Drawing from Reference: How to Maximize your Reference Photo's Potential

اگر تا به حال در دانستن نحوه استفاده از عکس ها به عنوان مرجع در طراحی ها یا نقاشی های خود مشکل داشته اید. شاید سال‌هاست که کار هنری انجام می‌دهید. ..


آموزش جهان زغال چوب: کاوش در رسانه خشک بیانگر زغال سنگ

Charcoal Universe: Exploring the Expressive Dry Media of Charcoal

سلام به Charcoal Universe خوش آمدید! این یک نمای کلی است که شامل سوالات بسیاری در مورد نحوه کار با این رسانه در طول سال است. ..


آموزش مطالعات جمجمه در رنگ مکمل

Skull Studies in Complementary Color

خلاصه کلاس در این کلاس، ما 3 راه را بررسی خواهیم کرد که در آنها می توانیم از رنگ سنتی اکریلیک در تمرین خلاقانه خود با افزودن کمی دیجیتا استفاده کنیم. ..