Ralitsa Arnaudova

هنرمند آبرنگ

سلام! من رالیتسا آرناودوا هستم.

من هنرمند بلغاری آبرنگ ساکن لندن، بریتانیا هستم.

من همیشه به شیوه ها و شیوه های مختلف توسط هنر جذب شده ام. از کودکی دوست داشتم طراحی کنم، نقاشی کنم، مجسمه سازی کنم و هر آنچه را که تصور می کردم با دستانم خلق کنم. کنجکاوی و کاوش من باعث شد بیشتر رویاهایم را دنبال کنم و باور کنم که همه چیز ممکن است. من آنقدر طراحی را دوست داشتم که برای تحصیل در رشته طراحی به دبیرستان رفتم. از قضا برای من، مطالعات من در مورد طراحی نبود، بلکه بیشتر در مورد اره کردن بود. ما در عرض 5-6 سال حدود 20 درس طراحی داشتیم، بنابراین هنر را رها کردم.

من به دانشگاه رفتم تا هم روانشناسی و هم آسیب شناسی روانی را در زمینه رشد مطالعه کنم. من آنقدر حرفه ام را دوست داشتم که روان درمانی مثبت گرا را نیز مطالعه کردم و چند سالی آن مسیر را دنبال کردم تا اینکه در تابستان 2016 اتفاقی افتاد.

در سال گذشته من قبلاً احساس می کردم که می خواهم تغییری داشته باشم، می خواستم کار جالب تری در زندگی خود انجام دهم و در 1 اکتبر 2016 تصمیم گرفتم یک چمدان ببندم و به لندن نقل مکان کنم. در اینجا در اولین هفته زندگی ام با عشق زندگی ام آشنا شدم، اما تا دسامبر 2019 شروع به دوستی نکردیم. آن زمان بود که کل زندگی من تغییر کرد. به خودم اجازه دادم دوباره رویاپردازی کنم، بنابراین یک بار دیگر شروع به نقاشی کردم. این بار فقط با گام‌های کوچک شروع کردم، روزانه نقاشی می‌کشیدم و سطح مهارتم را با سرعت خودم ارتقا می‌دادم. من مواد مختلفی را امتحان کردم، اما زمانی که آبرنگ را امتحان کردم، عاشق خواص پیچیده این رسانه همه کاره شدم.

طی 3 سال گذشته من روزانه نقاشی می‌کشم و اکثر کارهایم را در اینستاگرام آپلود می‌کنم، جایی که می‌توانید مرا پیدا کنید @ralice_art. من دائماً در حال یادگیری و تکامل مهارت هایم هستم، بنابراین می توانم رشد کنم و راه خود را به جهان باز کنم. بزرگترین آرزوی من این است که اشتیاقم به هنر و دانشم را با دنیا به اشتراک بگذارم و به افراد بیشتری کمک کنم تا عاشق هنر شوند. من اعتقاد راسخ دارم که هنر یک استعداد نیست، بلکه یک مهارت است، مهارتی که می توانید در طول زمان آن را توسعه دهید، اگر بخواهید زمان بگذارید و کار را انجام دهید. اگر می خواهید به Journey من بپیوندید و با من بیاموزید، لطفا در کلاس های من در اینجا در Skillshare شرکت کنید و من را در اینستاگرام دنبال کنید. هنگامی که پروژه های خود را ایجاد می کنید، لطفاً آنها را در بخش پروژه و منابع کلاس آپلود کنید تا بتوانم نظرات خود را به شما ارائه دهم. من دوست دارم ببینم چه چیزی به ذهن شما می رسد و چگونه می توانیم مهارت های خود را با هم افزایش دهیم.

اگر با مشکلی مواجه شدید، لطفاً در بخش بحث کلاس از من سؤال بپرسید تا در اسرع وقت به سؤال شما پاسخ دهم. به این ترتیب به هنرمندانی که ممکن است سؤال مشابهی دارند کمک کنید تا به راحتی پاسخ را بیابند.

از پروژه خود و نقاشی شاد لذت ببرید! :)

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ اکتشاف جانوران دریایی: شیرجه رفتن به هنر اقیانوس زیر آب

Watercolor Sealife Exploration: Dive Into Underwater Ocean Art

"خلاقیت خود را آزاد کنید و این سفر هنری جذاب را به دنیای مسحور کننده موجودات زیر آب با کلاس ما "Watercolor Sealife Ex. .."


آموزش مناظر دریایی با آبرنگ استوایی: یاد بگیرید که نقاشی های تابستانی خود را بسازید

Tropical Watercolour Seascapes: Learn to Compose Your Own Summer Paintings

این کلاس برای هنرمندان مبتدی تا متوسط ​​طراحی شده است که دوست دارند یاد بگیرند که چگونه مناظر دریای استوایی خود را با جزایر دور و دور خلق کنند. ..


آموزش کوسه نور خورشید - تکنیک لیفتینگ را در آبرنگ کاوش کنید

Sunlit Shark - Explore the Lifting Technique in Watercolor

"به این کلاس پیشرفته آبرنگ خوش آمدید که مهارت های شما را به اعماق جدیدی می برد! در این دوره جذاب "کوسه نور خورشید - تکنیک لیفتینگ را کاوش کنید. ..."