Edina Balczó

گیتاریست برنده جایزه

سلام! نام من ادینا است و از اینکه برای بررسی دوره های من وقت گذاشتید و از من یاد گرفتید متشکرم!

من یک گیتاریست بریتانیایی برنده جایزه هستم. من بیش از 22 سال می نوازم و یک نوازنده تمام وقت هستم. پس از ارائه چند درس در کانال یوتیوب خود، The Spanish Guitar Hub (بیش از 70 هزار مشترک و 15 میلیون بازدید)، متوجه شدم که اشتیاق و استعدادی برای آموزش موسیقی دارم. من روش‌های منحصربه‌فردی را توسعه دادم که حرکات دشوار را برای دانش‌آموزان برای درک موسیقی کاهش می‌دهد و نواختن گیتار را سرگرم‌کننده می‌کند.

در سال 2018 معلم گیتار گواهی شده توسط دانشگاه غرب لندن شدم (ممتاز). و من بیش از 10 سال است که به صورت خصوصی تدریس می کنم.

کمی درباره من:

در سال 2019 با گروه دوتایی گیتار خود، De Fuego به عنوان بهترین موسیقی جاز/فولک سال، جوایز لوکاس (لاتین بریتانیا) را به دست آوردم. من بیش از 1000 کنسرت در زندگی ام اجرا کردم، در چندین گروه و به عنوان یک گیتاریست انفرادی نواختم، تورهای اروپایی انجام دادم و در حال حاضر گیتاریست مقیم The Ritz London هستم.

هدف من این است که الهام بخش شما برای نواختن و سرگرمی بیشتر با انجام این کار، و تبدیل شدن به یک نوازنده بهتر در این راه است.

امیدوارم دوره های من باعث شود که تمرین ساز خود را شروع کنید یا حتی بیشتر بنوازید و خواهید دید که در آینده چقدر برای شما سرگرم کننده خواهد بود. لطفاً هر آهنگی را با الهام از دوره هایی که در اینجا گذرانده اید با من به اشتراک بگذارید.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک اصلی انگشت برداری/آرپژو برای گیتار را بیاموزید

Learn the Basic Fingerpicking/Arpeggio Technique for the Guitar

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تکنیک های نوازندگی گیتار اسپانیایی

Spanish Guitar Strumming Techniques

"می خواهید وارد گیتار فلامنکو شوید؟ از اینجا شروع کنید! آیا تا به حال خواسته اید اسرار نواختن گیتار به سبک اسپانیایی را بیاموزید؟ آیا شما جاه طلبی برای بازی gu؟ .."


آموزش دوره کوتاه انعطاف پذیری گیتار

Guitar Flexibility Mini Course

"در این دوره کوتاه انعطاف پذیری گیتار، ما با یک سری 4 تمرین، با استفاده از فرت بورد گیتار و پهن تر شدن گیتار، روی دستیابی به گیتار کار خواهیم کرد."


آموزش تئوری موسیقی: یادگیری ریتم خواندن - از مبتدی تا استاد

Music Theory: Learn to Read Rhythm - From Beginners to Mastery

سال ها پیش، اولین معلم موسیقی من به من گفت که حس ضعیف ریتم احتمالاً مانع از تبدیل شدنم به یک موسیقیدان موفق خواهد شد. حالا من زندگی ام را می سازم. ..


آموزش آکوردهای گیتار با آهنگ - آکورد هفتم (قسمت سوم)

Learn Guitar Chords with Songs - The 7th Chords (part3)

"آیا می خواهید آکوردهای بیشتری به جز آکورد ماژور یا مینور روی گیتار بیاموزید؟ آیا می خواهید آکورد هفتم را یاد بگیرید و صداهای جدیدی را به صفحه گیتار خود اضافه کنید..."


آموزش آکوردهای گیتار را با آهنگ ها و تمرین ها بیاموزید: آکوردهای Barre (قسمت دوم)

Learn Guitar Chords with Songs and Exercises: Barre Chords (Part2)

آیا برای یادگیری آکوردهای گیتار و نگه داشتن نوار تمیز مشکل دارید؟ آیا احساس می کنید که تمام موقعیت های آکورد ماژور و مینور را در اطراف گیتا نمی دانید؟ ..


آموزش دوره مبتدی گیتار: یادگیری آکورد با آهنگ - آکوردهای ماژور و مینور (قسمت اول)

Beginner Guitar Course: Learn Chords with Songs - Major and Minor Chords (Part1)

آیا در یادگیری آکوردهای گیتار مشکل دارید؟ آیا می خواهید آهنگ های مورد علاقه خود را یاد بگیرید، اما با تغییر سریع آکورد مشکل دارید؟ یا تازه دارید شروع می کنید ..


آموزش تکنوازی به زبان اسپانیایی و گیتار فلامنکو بنوازید

Play Solos in Spanish and Flamenco Guitar

در این کلاس یاد می گیرید: ترازوهایی که می توانید در گیتار اسپانیایی و فلامنکو استفاده کنید چگونه این ترازوها را بنوازید و تمرینات را برای نواختن سریعتر و دقیق تر چگونه انجام دهید. ..