Alisiah Hug

فقط دختری که ارزش خود را در او نوشته است


خب، سلام! نام من Alisiah (uh-lissie-uh) است و من چپ دست هستم. من برای تدریس به مدرسه رفتم، اما در طول راه عاشق حروف دستی شدم و اینجا در Skillshare هستم تا این دو را ترکیب کنم. قلب من این است که پیام های تاثیرگذار را از طریق حروف دستی به اشتراک بگذارم. خوشنویسی مدرن چیزی بیش از نوشتن زیباست، بلکه بستری است که از طریق آن بر دیگران تأثیر می گذارد. در کارم می‌خواهم پیامی وجود داشته باشد، معنایی پشت قطعه. برای اینکه شروع کننده مکالمه، یادآوری تشویق، ابزاری برای بالا بردن دیگران و توانمندسازی آنها باشد. من همچنین عاشق رویاپردازی، برنامه ریزی و ایجاد منابع برای خدمت به زنان مسیحی هستم که مهارت ها، تجربه و اشتیاق من را گرد هم می آورد.

بعد از دانشگاه، من واقعاً برای یافتن هویت خود تلاش کردم. من آنقدر برای "دانشجوی خوب" بودن ارزش قائل شده بودم که ناگهان احساس کردم آنقدر از دست رفته بودم.

من برای سرگرمی حروف دستی انجام می دادم که خدا وارد شد و از چیزی که زمانی فقط یک سرگرمی بود استفاده کرد. وسیله نقلیه ای در مبارزه برای هویت من انصافاً مثل امتداد زره خدا (میدونی که کمربند و سپر و شمشیر رو داری... و نشانگر ؛). و همانطور که من مکررا آیات/یادآوری های مختلف را می نوشتم که او به من یاد می داد، حقیقتی را داشتم که باید به آن پایبند بودم، حقیقتی را در محیطم که باید به آن بچسبم.

نوشتن همچنین به ابزاری قدرتمند در تمرین روزنامه نگاری من برای کندوکاو در آن تبدیل شد. دروغ‌ها و شک‌هایی که حتی نمی‌دانستم که با خودم حمل می‌کنم، مثل زمانی که چیزی به ظاهر کوچک، روز و ارزشم را به کلی خراب می‌کند. من این خروجی را داشتم تا قدمی به عقب بردارم و با خدا به این موضوع بپردازم.

مطمئناً می‌توانید هنر آیه کتاب مقدس شخص دیگری را چاپ کنید، اما وقتی خودتان آن را می‌نویسید یا زمانی که آنها را نامه می‌زنید، چیزی بسیار شخصی وجود دارد. دعاها در پشت پاکت نامه ای که هیچ کس دیگری نمی بیند.

و اکنون که به گذشته نگاه می کنم، این میراث بصری بسیار جالبی از سفری که خدا مرا در آن برده است، دارم.

امید من این است که به شما یاد می دهد که حروف دستی را به عنوان وسیله ای برای پایه گذاری ارزش خود در مورد آنچه که خداوند می گوید شما هستید و با او در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید. احساس می‌کنم دختری متوسط ​​هستم و استعداد هنری استثنایی ندارم، به همین دلیل است که می‌دانم شما هم می‌توانید این کار را یاد بگیرید. [جدی، شما باید نقاشی های تخته وایت برد من را ببینید، زمانی که من تدریس را جایگزین می کردم ]

دوست دارم به ما بپیوندید، همیشه روی میز جا هست :)

وقتی تدریس نمی‌کنم یا حروف دستی نمی‌نویسم، احتمالاً در هر زمان و هر کجا می‌رقصم. من به یادگیری معتاد هستم، دوست دارم بفهمم کارها چگونه کار می کنند یا چگونه کارهای جدید انجام دهم. من تقریباً هر بستنی ای که خمیر کوکی یا خمیر کیک در آن باشد می خورم.

نامه نوشته شده در مسیح: شایستگی خود را بر اساس آنچه که خدا می گوید شما استوار کنید

جدید!

(به زودی) ماژول 2: خدا کیست (این برای هویت ما به چه معناست)

(به زودی) ماژول 3: خدا می گوید ما چه کسی هستیم

(به زودی) ماژول 4: زمانی که احساسات ما با حقیقت همخوانی ندارند

(به زودی) ماژول 5: ایجاد عادات پایدار

بازتعریف حروف: آموزش‌های ایمان و حروف دستی برای تشویق شما در راه رفتن با خدا

جدید!

سری حروف دست خود را ادویه کنید

کاردستی حروف نویسی

دوره های این مدرس:

آموزش پس زمینه های ساده آبرنگ برای حروف دستی و خوشنویسی مدرن

Simple Watercolor Backgrounds for Hand Lettering & Modern Calligraphy

"در این دوره، من برخی از ایده ها و تکنیک های اساسی را به شما نشان خواهم داد که می توانید از آنها برای ایجاد پس زمینه های ساده و در عین حال چشم نواز آبرنگ استفاده کنید. به عنوان یک دست ...."


آموزش پیدا کردن سبک حروف دست خود

Finding Your Hand Lettering Style

پیدا کردن سبک حروف می تواند واقعا چالش برانگیز باشد. مثل اینکه آیا فقط به سبک برگه های تمرینی که امتحان کرده اید پایبند هستید؟ اما پس از آن دوباره شما نیز انجام دهید. ..