Kassandra Vaughn-Worsley

نویسنده. گوینده. مربی ذهنیت

AUTHOR. گوینده. کاتالیست.

من نویسنده، سخنران و کاتالیزور تحول هستم. من بیش از 27 کتاب نوشته ام که می توانید در آمازون در overcomingfearbooks.com پیدا کنید. من زنان 30، 40 و 50 ساله خود را در یک چیز راهنمایی می کنم: بازسازی ذهن آنها به گونه ای که بتوانند زندگی خود را از نو طراحی کنند و احساس قدرتمند خود را از ارزش شخصی دوباره ایجاد کنند. وقتی صحبت از طرز فکر (و نحوه ارتقاء سطح ذهنی شما) به میان می آید، من هم دانش آموز هستم و هم معلم، هم استاد و مبتدی، هم پیرو فداکار و هم شکاک سرکش. من قویاً معتقدم و می آموزم که وقتی نظر خود را تغییر می دهید، زندگی خود را تغییر می دهید ... اما ... کلید این نیست که یک بار نظر خود را تغییر دهید. انجام کار مداوم و مداوم برای تغییر ذهن خود برای همیشه… و اینجاست که بخش کاتالیزور وارد می شود.

من شدید و بی معنی هستم. من مزخرفات را صدا می کنم و انتظار بهترین ها را دارم. من بهانه نمی‌آورم و آنها را قبول نمی‌کنم، بنابراین اگر با من مربی می‌شوید، انتظار داشته باشید که حقیقت به شما گفته شود، در مسیر هدایت شود و با استانداردهای بسیار بالا رعایت شود. شما توانایی بیشتری دارید و من شما را برای دستیابی به چیزهای بیشتری تحت فشار خواهم گذاشت.

بدون جرات، بدون شکوه.

اوه و کلمات مورد علاقه من DMA- Daily Massive Action هستند. آن را بگیر، زندگی کن و شاهد تغییر زندگیت باش!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک طرح کلی کتاب خودیاری ایجاد کنیم

How to Create a Self-Help Book Outline

برای کلاسی که به شما یاد می‌دهد چگونه یک طرح کلی کتاب خودیاری ایجاد کنید، به نویسنده و YouTuber Kassandra Vaughn بپیوندید. هدف من کمک به شما برای شروع حرفه نویسی است. .."


آموزش مدیریت پروژه برای نویسندگان

Project Management for Writers

برای کلاسی که به شما آموزش می‌دهد چگونه از ابزارها و تکنیک‌های مدیریت پروژه برای رساندن کتابتان از برنامه به... به نویسنده و YouTuber Kassandra Vaughn بپیوندید.»


آموزش منتقد درونی خود را اخراج کنید و در نهایت کسب و کار خود را بسازید

Fire Your Inner Critic and Finally Build Your Business

"آیا ترس و خودباوری شما را از راه اندازی یک تجارت باز می دارد؟ این دوره برای شماست... به نویسنده و Youtuber Kassandra Vaughn  بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه i خود را فعال کنید. .."


آموزش 10 عادت نوشتن

10 Kick-Ass Writing Habits

به نویسنده و Youtuber Kassandra Vaughn  بپیوندید و ۱۰ عادت نویسندگی را بیاموزید که به شما کمک می‌کند نوشته‌هایتان را انجام دهید، انجام دهید و منتشر کنید! آنچه یاد خواهید گرفت: . ..


آموزش چگونه بر ترس از نوشتن اولین کتاب خود غلبه کنیم؟

How to Overcome the Fear of Writing Your First Book

چند وقت است که می خواهید کتاب بنویسید؟ آیا آن لحظات هیجان و تمرکز را داشته اید که در آن فکر می کنید "اکنون وقت آن است که کتابم را بنویسم!" فقط به fe. ..


آموزش 21 روش برای بازاریابی و تبلیغ کتاب خود به صورت رایگان

21 Ways to Market & Promote Your Book for FREE

برای کلاسی که به شما یاد می‌دهد چگونه کتاب خود را رایگان بازاریابی و تبلیغ کنید، به نویسنده و YouTuber Kassandra Vaughn بپیوندید. آیا آماده اید که چگونه یاد بگیرید. .."


آموزش چگونه تجربیات زندگی خود را به یک کتاب خودیاری قدرتمند تبدیل کنید

How to Turn Your Life Experiences into a Powerful Self-Help Book

«به نویسنده و YouTuber Kassandra Vaughn برای کلاسی بپیوندید که به شما یاد می دهد چگونه یک برنامه نوشتن استراتژیک ایجاد کنید. تجربیات زندگیت بهت یاد داده مادر .."


آموزش 7 راه ساده برای سازگاری بیشتر

7 Simple Ways to Be More Consistent

"برای سازگاری بیشتر چه چیزی لازم است؟   به نویسنده و یوتیوبر Kassandra Vaughn بپیوندید و 7 روش ساده برای سازگاری بیشتر بیاموزید. آنچه یاد خواهید گرفت: شرکت .."