Rey More

آموزش مبتدی تا حرفه ای گیتار

سلام، من ری مور (با نام مستعار Remo Moretto) هستم. من یک نوازنده حرفه ای هستم (ترانه سرا، گیتاریست و خواننده)

من بیش از 35 سال است که به تدریس گیتار می پردازم و یک معلم گیتار ثبت شده در RGT هستم (RGT ثبت مربیان گیتار در لندن کلاژ موسیقی انگلستان است).

روش گیتار B2P پس از سالها تجربه در آموزش و نوازندگی نوشته شد. یادگیری نواختن گیتار زمان بر است و مطالعه بدون عصای جادویی وجود ندارد با این روش یاد می گیرید که چگونه موسیقی بخوانید در حالی که نواختن را یاد می گیرید، بسیاری از معلمان از زبانه ها بدون توجه به نت موسیقی استفاده می کنند، اما زبانه ها بسیار محدود هستند و فقط باید همراه با آنها استفاده شود. علامت گذاری این دوره شما را از ابتدای نواختن گیتار می برد، شما سبکی را یاد نخواهید گرفت بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه هر سبکی را که دوست دارید بنوازی، این روش صحیح یادگیری است. ما البته در بسیاری از سبک های نوازندگی بلوز، راک، فولک، کانتری، آمریکای لاتین و غیره سفر خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با پیک و با انگشتان خود بازی کنید، آکوستیک و الکتریک بنوازید، همه به این دلیل که یاد خواهید گرفت. نحوه نواختن گیتار به روش واقعی پس ستاره دنبال کنید!!

دوره های این مدرس:

آموزش گیتار از مبتدی تا حرفه ای قسمت 1

Guitar Lessons Beginner to Pro Part 1

شروع به یادگیری نواختن گیتار کنید. آموزش گیتار مدرن با روش گیتار مبتدی تا حرفه ای B2P نوشته ری مور. مراحل اول نواختن گیتا را یاد بگیرید. ..