Bishwo Pokharel

سازنده محتوا

سلام دوستان،

من Bish (برای همکاران)، Bishu (برای خانواده) و Bishwo (برای دوستان) هستم. برخی از دوستانم من را بنده صدا می کنند، نام میانی من. همکارانم در محل کار من را دکتر بیش می نامند. بیشتر اوقات آخر هفته‌ام را صرف ساختن ویدیوهای آموزشی برای کانال YouTube خود می‌کنم که ممکن است بخواهید آن‌ها را ببینید.

من در نپال متولد شدم، دوره کارشناسی را در نپال و دکترا را در کانادا گذراندم. در حال حاضر به عنوان مدیر پروژه تمام وقت در استرالیا مشغول به کار هستم. من دوست دارم آنچه را که می دانم به صورت رایگان به اشتراک بگذارم. اگرچه بیشتر وقتم را در دانشگاه گذراندم، جایی که شهریه زیادی پرداخت کردم، معتقدم که آموزش باید رایگان باشد (اگر رایگان نباشد، باید با هزینه مقرون به صرفه در دسترس باشد). من منتقد شدید سیستم آموزشی فعلی هستم، بنابراین به پلتفرم هایی مانند SKILLSHare و YouTube اعتقاد دارم، جایی که مردم می توانند هر آنچه را که می خواهند بیاموزند. من معتقدم که سیستم آموزشی فعلی، به ویژه سیستم دانشگاهی در آینده به چیزی بهتر تغییر خواهد کرد.

برنامه من این است که هر آنچه را که یاد گرفتم به صورت رایگان یا با هزینه مقرون به صرفه در جهان به اشتراک بگذارم.

اگر مایلید اطلاعات بیشتری درباره من بیابید، لطفا نمایه Skillshare من را دنبال کنید.

تماس: bbpvet@gmail.com

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد مدیریت ریسک

Risk Management Masterclass

این دوره به شما دانش اولیه در مورد ریسک و نحوه مدیریت ریسک در سازمان خود با استفاده از ثبت ریسک را می دهد. به عنوان مدیر پروژه، کیفیت و Saf. ..