Dana Malstaff

استراتژیست کسب و کار و محتوا

دانا یک مادر، استراتژیست محتوای تجاری، مربی، سخنران، نویسنده، پادکست، تسهیل کننده طوفان فکری، کاهش دهنده نقاط کور و مدیر عامل در Boss Mom LLC است

دانا با بیش از 20000 دانش آموز در دوره های مختلف، جامعه بیش از 34000، و بیش از 10 سال تجربه در اصلاح رفتار، ایجاد محتوا، ایجاد جامعه و استراتژی کسب و کار، برند Boss Mom را در کمترین زمان به یک تجارت شش رقمی تبدیل کرد. بیش از یک سال تخصص دانا کسب درآمد از برند شما با ایجاد چیزی است که او آن را یک سفر استراتژیک رایگان به پولی می نامد.

دانا همچنین نویسنده Boss Mom: The Ultimate Guide to Raising a Business Nurturing Your Family Like یک حرفه ای، اعترافات یک مادر رئیس، و جدیدترین کتاب او Climb Your Own Ladder است. او با فراهم کردن ابزارهایی که برای بهره‌برداری بیشتر از محتوا و کسب‌وکارشان نیاز دارند، بدون قربانی کردن اهداف خانوادگی‌شان، به مادران رئیسی خدمت می‌کند که آرزوی زمان بیشتری دارند و احساس گناه کمتری برای ایجاد کسب‌وکارشان و راه‌اندازی یا بزرگ کردن خانواده‌شان دارند. p>

می‌توانید در www.boss-mom.com/trello به آموزش رایگان او در مورد نحوه استفاده از Trello برای اداره کسب و کار و تیم شما دسترسی پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش کارآفرینی: برنامه ریزی کسب و کار آنلاین 101

Entrepreneurship: Online Business Planning 101

کسب و کار آنلاین خود را به درستی شروع کنید. امروزه فرصت‌های زیادی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود به صورت آنلاین وجود دارد، اما می‌خواهید مطمئن شوید که پایه و اساس محکمی ایجاد کرده‌اید. ..


آموزش اینستاگرام/TikTok خود را با حلقه های 5 ثانیه ای رشد دهید

Grow your Instagram/TikTok with 5 second reels

«فهرست ایمیل خود را در کمتر از یک ساعت در هفته افزایش دهید تا هر روز از رسانه های اجتماعی خود سرنخ های بسیار واجد شرایطی دریافت کنید. این استراتژی 5 ثانیه هوک برای آل کار می‌کند. .."


آموزش 4 پستی که شما را در فیس بوک جذب می کند

4 Posts that Will Get You More Engagement on Facebook

این یک آموزش سریع و آسان است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان محتوای جذاب برای فیس بوک و هر رسانه اجتماعی بنویسید. این آموزش عالی است اگر: دارید. ..


آموزش معرفی استراتژی رسانه های اجتماعی کسب و کار شما (نوشتن، ارسال، ردیابی)

Intro to Your Business Social Media Strategy (writing, posting, tracking)

جلب توجه محتوای ما در رسانه‌های اجتماعی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. ایجاد تعامل و سوق دادن افراد به وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، صفحات فروش، محصولات ما.


آموزش استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود را در کمتر از 90 دقیقه ایجاد کنید

Create Your Social Media Content Strategy in Under 90 Minutes

واضح است که رسانه های اجتماعی چقدر می توانند برای رشد کسب و کار و برند شما قدرتمند باشند. با این حال، بسیاری از کارآفرینان متوجه می شوند که رسانه های اجتماعی ...


آموزش چگونه استراتژی اینستاگرام خود را از طریق TRELLO ایجاد و مدیریت کنید

How to Create & Manage Your Instagram Strategy through TRELLO

"وقتی نوبت به اداره کسب و کار و تیم من می رسد، من در TRELLO زندگی می کنم. اگر در مورد آن چیزی نشنیده اید، این یک ابزار آنلاین مدیریت پروژه است که کاملاً یک راه حل زندگی است.