Stewart Gauld

کمک به کسب و کارهای کوچک به رشد آنلاین

سلام! من استوارت گولد هستم.

من یک استراتژیست دیجیتال، کارآفرین و مربی هستم که در اندونزی زندگی می کنم. اشتیاق من این است که به سادگی به کسب و کارهای کوچک کمک کنم تا به صورت آنلاین پیشرفت کنند.

من در حال حاضر صاحب دو کسب و کار هستم، اولی که یک رسانه دیجیتال و آژانس بازاریابی دیجیتال است و دیگری Stewart Gauld نام دارد که یک برند مبتنی بر آموزش است که هدف آن ایجاد محتوای مفید برای صاحبان مشاغل کوچک، بازاریابان، کارآفرینان و دیگران.

در نهایت، من عاشق کار با مشاغل محلی و کوچک هستم که آرزو دارند با استفاده از استراتژی‌ها، دانش و ابزارهای دیجیتالی که بازی را تغییر می‌دهند، به بهترین تجارت در بازار خود تبدیل شوند.

من شخصاً علاقه شدیدی به بهره‌وری دارم و اینکه چگونه می‌توانم نه تنها زمان خود را مدیریت کنم، بلکه از طریق هک‌های بهره‌وری، استراتژی‌ها و ابزارهایی که در طول 5 سال گذشته از اجرای چندین کسب‌وکار، پروژه و کسب‌وکار یاد گرفته‌ام، زمان بیشتری ایجاد کنم. تیم ها.

من برای ایجاد دوره های منحصربفرد در زمینه اشتراک مهارت با هدف آموزش دانش آموزان در زمینه بهره وری شخصی و تجاری و همچنین سایر رسانه های دیجیتال و فعالیت های بازاریابی که در 5 سال گذشته در آن شرکت داشته ام، هیجان زده هستم.

من سعی می‌کنم همه چیز را بسیار ساده نگه دارم تا همه و همه بتوانند آن را دنبال کنند، مهارت‌شان را ارتقا دهند و اجرا کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به من سر بزنید یا در تمام شبکه های اجتماعی من دنبالم کنید!

من مشتاقانه منتظر آموزش و الهام بخشی به پیشرفت هستم.


دیپلم کسب و کار

Bay of Plenty Polytech

2012 - 2014

لیسانس مطالعات مدیریت، گرایش استراتژی، متخصص در کارآفرینی

دانشگاه وایکاتو

2014 - 2019

مالک/مدیر پروژه

2016 - حال

مالک/مدیر محتوا

2018 - حال

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری واقعی: چگونه از آسانا برای سازماندهی زندگی و احساس موفقیت استفاده کنید

Real Productivity: How to Use Asana to Organize Your Life & Feel Accomplished

در این دوره بهره وری واقعی، من مشتاقم تا به اشتراک بگذارم که چگونه می توانید به طور مؤثر از Asana که یک نرم افزار مدیریت وظایف رایگان برای سازماندهی زندگی و هزینه های خود است استفاده کنید. ..