Ketan Sai

طراح لوگو و هویت برند

من کتان سای هستم، یک طراح گرافیک آزاد و متخصص در طراحی لوگوها و سیستم‌های هویت برند برای انواع مشاغل فوق‌العاده در آنجا. من عاشق نوشتن و ایجاد ویدئو در موضوعاتی مانند طراحی لوگو، هویت برند، نام تجاری، و طراحی گرافیک هستم.

من از طرفداران بزرگ "مینیمالیسم - ایده "کمتر بیشتر است" هستم. و این یکی از اصول اصلی است که سعی می‌کنم در طراحی‌ها، وبلاگ‌ها، ویدیوها و همچنین در شیوه زندگی‌ام گنجانده شود. اصل جالب دیگری که دوست دارم در طراحی خود از آن استفاده کنم هندسه است!

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر تابلوهای خلق و خوی: ایجاد تابلوی عالی برای پروژه طراحی شما

Mastering Mood Boards: Creating the Perfect one for your Design Project

"آیا تا به حال احساس کرده اید که در وسط یک پروژه طراحی یا یک پروژه خلاقانه گیر کرده اید و هیچ مسیر مشخصی برای دنبال کردن ندارید؟ آیا گاهی اوقات در حالی که تلاش می کنید ..."


آموزش طراحی لوگو برای مشتریان: راهنمای گسترده

Designing Logos for Clients : An Extensive Guide

"این دوره با نام "طراحی لوگو برای مشتریان: یک راهنمای گسترده" به شما هر آنچه را که باید در مورد طراحی لوگو برای مشتریان بدانید، از ایجاد شرکت می آموزد.


آموزش تئوری طراحی لوگو: راهنمای نهایی

Logo Design Theory: The Ultimate Guide

این دوره با نام «تئوری طراحی لوگو: راهنمای نهایی» هر آنچه را که باید درباره طراحی لوگو بدانید به شما آموزش می‌دهد. از طریق نظریه‌ها و نکات مختلف درباره desi. ..


آموزش راهنمای برندسازی تجاری: مقدمه ای بر دنیای برندسازی

Business Branding Guide: An Introduction to the World of Branding

"آیا شما یک صاحب کسب و کار هستید که می خواهید کسب و کار خود را به یک برند بزرگ تبدیل کنید؟ یا، آیا شما یک طراح برند هستید که می خواهید شفافیت بیشتری در مورد فرآیند کلی کسب کنید.


آموزش نحوه طراحی لوگو با استفاده از ابزارها و جلوه های مختلف در Adobe Illustrator

How to Design a Logo using various Tools & Effects in Adobe Illustrator

"Adobe Illustrator سالهاست که استاندارد صنعت طراحی لوگو بوده است. من شخصاً تعدادی از نرم افزارهای طراحی وکتور را امتحان کرده ام اما..."


آموزش ساخت یک نام تجاری: ایجاد نام عالی برای کسب و کار شما

Crafting a Brand Name: Creating the Perfect Name for your Business

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برندهای بزرگی که امروز می شناسیم و دوستشان داریم، چگونه نام تجاری خود را در زمانی که تازه شروع به کار کرده بودند، پیدا کردند؟ آیا کنجکاو هستید که بدانید ..