Jennifer and Kitty O'Neil

دویدن با خواهران: با ما به کاردستی بیایید!

سلام!

ما خواهران اونیل هستیم! کیتی در سمت چپ و جنیفر در سمت راست. ما واقعاً خواهر هستیم و حدود 40 دقیقه از یکدیگر در منطقه خلیج سانفرانسیسکو زندگی می کنیم.

بیش از ده سال پیش، زمانی که اولین کتاب خود را به نام تزیین با فانکی شویی نوشتیم، کار با هم را شروع کردیم. از آن زمان تا کنون پنج کتاب دیگر برای صنایع دستی نوشته‌ایم و پروژه‌های صنایع دستی ما در مجله Woman's World، Create and Decorate، Craft Ideas، و Bead Unique به نمایش گذاشته شده است. کار ما به‌صورت آنلاین در سایت‌های HGTV، Better Homes and Gardens، Ladies Homes Journal، و مجله Parents نمایش داده شده است.

ما انواع کاردستی‌ها را انجام می‌دهیم. ما عاشق موزاییک هستیم، از شمع سازی لذت می بریم و صنایع دستی آبگرم همیشه سرگرم کننده است. اما کاردستی مورد علاقه ما ساخت جواهرات است، زیرا مواد بسیار زیبا هستند و وقتی کارتان تمام شد، جواهرات بیشتری خواهید داشت!

مهم نیست که چه موضوعی را آموزش می‌دهیم، هدف ما این است که بهترین و ساده‌ترین راه را برای شما پیدا کنیم تا نتایج عالی به دست آورید. ما از شما می خواهیم که به موفقیت دست پیدا کنید و مانند ما از کاردستی لذت ببرید! آنچه را که می خواهید یاد بگیرید به ما اطلاع دهید. ما همیشه درس‌های ویدیویی جدیدی می‌گیریم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا موارد بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

با ما کاردستی کنید!

جنیفر کیتی

بیایید متصل بمانیم

بیایید در تماس بمانیم!
توئیتر:
فیس بوک: https://www.facebook.com/TheONEilSisters/
اینستاگرام:
Pinterest: https://www.pinterest.com/oneilsisters/

دوره های این مدرس:

آموزش جواهرات خود را بسازید: چگونه یک گردنبند از مهره های آویزان بسازیم

Make Your Own Jewelry: How To Make A Dangling Bead Necklace

آیا شما چنین گردنبندی را دوست ندارید؟ خیلی زیباست و با همه چیز هماهنگ است! و آیا بهتر نیست خودتان آن را درست کنید؟ ما اینطور فکر می کنیم! و این گردن. ..


آموزش جواهرات خود را بسازید: چگونه یک گردنبند را مهره بچینیم

Make Your Own Jewelry: How To Bead A Necklace

"آیا تا به حال یک رشته مهره های زیبا را در فروشگاه صنایع دستی دیده اید و آرزو می کنید کاش می دانستید با آنها چه کار کنید؟ شما تنها نیستید. سه سوال اصلی که ما دریافت می کنیم یک ..."