Pattie Schleicher

تصویرسازی، الهام بخشیدن، و تجهیز دیگران

اسم من پتی سو شلیچر است، یک هنرمند و مربی، هدف من این است که دانش‌آموزانم را در مجموعه مهارت‌هایشان در رسانه‌های مختلف الهام بخشم و آنها را تشویق کنم. من به طور سنتی در زمینه تصویرسازی خود آموزش دیده‌ام و این اصول را در چندین پلتفرم در طرح‌های هنری و درسی خودم به کار می‌برم.

مجموعه کار فعلی من تعادل بین عناصر هندسی، تئوری رنگ‌ها و تصویرسازی تصویری را بررسی می‌کند. هنرمندانی که الهام بخش من هستند عبارتند از: آدری کاوازاکی، ویلیام ترنر، و سالوادور دالی، اما محدود به آنها نیستند.

از طریق کاوش در تصویرسازی و سوررئالیسم، هدف من این است که مرزهای جهان طبیعی را پیش ببرم و بینندگان را به چالش بکشم. ادراک و عناصر درون هر اثر هنری را مورد سوال قرار می دهد.

PS Illustrations اینجا در Skillshare یک چرخش شاد و سرگرم کننده در آموزش سنتی است. دروس با شخصیت، جذاب و عصبی هستند و تمرکز بر چالش دانش آموزان برای گسترش مهارت های خود و شروع ماجراهای هنری جدید است. دانش‌آموزان می‌توانند مهارت‌های خود را در درس‌های داربستی برای کمک به ساخت و تقویت اصول اولیه هنر و همچنین گنجاندن چالش‌های جایزه برای زبان‌آموزان پیشرفته‌تر به کار ببرند. با PS Illustrations مهارت‌های هنری جدیدی را در درس‌های سرگرم‌کننده جذابی که همه می‌توانند از آنها بیاموزند کشف خواهیم کرد.

لطفاً اگر سؤال یا درخواستی برای کلاس دارید به من اطلاع دهید!

پیوند به طرح‌های درسی و منابع:

دوره های این مدرس:

آموزش قلم و جوهر: تصویر علمی

Pen & Ink: Scientific Illustration

" اصول اولیه جوهر قلم! فرآیند افزودن ارزش و بافت به تصاویر خود را با استفاده از استراتژی های ساده علامت گذاری با قلم بیاموزید. بدون دانش یا تجربه قبلی .."


آموزش پاستل روغنی و مارک سازی

Oil Pastels and Mark Making

یاد بگیرید که چگونه از پاستل روغنی در یک فعالیت آموزشی ساده استفاده کنید! اصول اولیه از طریق گرم کردن با استفاده از یک کاربرگ قابل چاپ pdf ارائه شده و سپس اعمال می شود. ..


آموزش مقدمه ای بر Autodesk Maya

Introduction to Autodesk Maya

"در این دوره مقدماتی اصول Autodesk Maya را بیاموزید! برنامه صنعتی برای انیمیشن، مدل سازی و موارد دیگر. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه ج. .."


آموزش انیمیشن سه بعدی- Ball Bounce

3D animation- Ball Bounce

Ps Illustration شما را با اصول استفاده از مایا برای ایجاد یک پرش واقعی توپ راهنمایی می کند! این کلاس اصول اولیه فیلمبرداری ویدیوی مرجع مفید را به شما نشان می‌دهد. ..


آموزش قلم و جوهر: مناظر خط تلطیف شده

Pen & Ink: Stylized Line Landscapes

"هدف این کلاس ایجاد یک طراحی خط منظره است. دانش آموزان از مرجع عکس کار خواهند کرد. پروژه ها باید Foregrou داشته باشند. ..."