Joshua Butts

طراح گرافیک و عکاس

جاش باتس یک طراح گرافیک و عکاس است. او در حال حاضر برای یک آژانس خلاق در پروو، یوتا کار می کند. او با افراد زیادی کار کرده است که کارهای خلاقانه معمولاً شامل تصویرسازی، لوگو و طراحی وب انجام می دهند. کلاس‌های این کانال بیشتر تصویر برداری را پوشش می‌دهند، اما مهارت‌های ارزشمند دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از کلاس‌های دیگر کانال آموخت. به برخی از کلاس های او بپیوندید تا از تجربیات ارزشمندی به دست آورید و خودتان در طراحی و عکاسی بهتر شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش پلاگین رایگان "Preferences" Illustrator

Free 'Preferences' Illustrator Plugin

"این دوره آموزشی در مورد یک پلاگین عالی برای adobe illustrator است و رایگان است. یک پانل میانبر باورنکردنی برای جابجایی راهنماها، شبکه ها، افزایش صفحه کلید فراهم می کند.


آموزش استایلیسم - پلاگین گرافیک زیرک برای Adobe Illustrator

Stylism - Astute Graphics Plugin for Adobe Illustrator

"افزونه‌های گرافیک هوشمند یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود کیفیت و سرعت گردش کار شما در Adobe Illustrator هستند. در این دوره، من به شما آموزش می‌دهم..."


آموزش هنر مفهومی تایپوگرافی خلاق و چرخش انتزاعی

Creative Typography and Abstract Swirl Concept Art

"در این دوره، من به شما آموزش می دهم که چگونه می توانید از اشکال اولیه در Adobe Illustrator و Photoshop برای ایجاد آثار هنری انتزاعی زیبا استفاده کنید.


آموزش گرافیک زیرک | پلاگین هایی که شکاف های موجود در Adobe Illustrator را پر می کنند

Astute Graphics | Plugins That Fill the Gaps in Adobe Illustrator

"در این دوره، من به شما در مورد بسیاری از افزونه های ایجاد شده توسط Astute Graphics که اساساً در شکاف های Adobe Illustrator هستند، به شما آموزش خواهم داد. من به دنبال Ma ... هستم."


آموزش عکس: نورپردازی در فضای باز با بودجه

PHOTOGRAPHY: Outdoor Lighting on a Budget

در این کلاس، من برخی از تجهیزات و تکنیکی را که برای به دست آوردن نورهای شگفت انگیز در فضای باز و با بودجه استفاده می کنم، پوشش خواهم داد. این یک کلاس نسبتا کوتاه است. ..


آموزش روش جدید انجام جداسازی فرکانس

The New Way of Doing Frequency Separation

در این دوره من روش جدیدی را برای انجام جداسازی فرکانس بررسی خواهم کرد. این یک تکنیک رایج در میان روتوش عکس است که می تواند ویرایش پیچیده ای ایجاد کند. ..


آموزش بافت و عمق میدان را به تصاویر اضافه کنید

Add Texture and Depth of Field to Illustrations

"در این دوره، من یکی از گردش های کاری مورد علاقه خود را برای اضافه کردن بافت های سفارشی و عمق میدان به تصاویر مسطح شما آموزش می دهم. به شما h. . .."


آموزش Phantasm - جلوه های فتوشاپ گرافیک زیرک برای Adobe Illustrator

Phantasm - Astute Graphics Photoshop Effects for Adobe Illustrator

افزونه‌های گرافیک هوشمند یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود کیفیت و سرعت گردش کار شما در Adobe Illustrator هستند. در این دوره به شما آموزش خواهم داد. ..


آموزش انفجارهای مصور را در Adobe After Effects ایجاد کنید

Create Illustrated Explosions in Adobe After Effects

ذرات، انفجار، آتش، و تمام سرگرمی هایی که می توانید تصور کنید. در این دوره به شما افکت شبیه ساز ذرات داخلی در افتر افکت را آموزش می دهم. ..


آموزش تایپوگرافی آناتومی و اصطلاحات

Typography Anatomy and Terminology

"در این دوره، تمام قسمت‌های مختلف حروف و کاراکترها را به شما آموزش می‌دهم تا بتوانید آنها را شناسایی کنید. اهمیت نوع آناتوم را یاد خواهید گرفت.