Emmanuel Omusula

بیایید با هم موسیقی بیاموزیم

سلام، من امانوئل هستم. من یک تهیه کننده موسیقی، مربی، ترانه سرا، هنرمند ضبط و رهبر عبادت در کلیسای محلی خود هستم. سفر موسیقی من 20 سال پیش به عنوان یک پسر 10 ساله در پیانوی پدرم شروع شد. از روز اولی که انگشتان کوچکم را روی پیانو گذاشتم، نواختن را متوقف نکردم. من بسیاری از دانش خود را از تماشای بازیکنان دیگر، دنبال کردن آموزش های آنلاین و نواختن در گروه های موسیقی در سراسر شهر به دست آورده ام. در طول مسیر، یک استودیوی ضبط خانگی کوچک راه اندازی کردم که در آنجا مهارت های آهنگ نویسی و تولید خود را تمرین کردم. همچنین یک آموزشگاه موسیقی راه اندازی کردم که در آنجا به تعدادی از هنرجویان پیانو، گیتار، آواز و تولید موسیقی تدریس می کردم. من علاقه زیادی به وزارت موسیقی دارم و خوشحالم که از شما دعوت می کنم به من بپیوندید تا به شما کمک کنم به رویاهای موسیقی خود برسید.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کامل پیانو سی ماژور (دوره کامل پیانو در کلید سی ماژور)

C Major Full Length Piano Course( Complete Piano Course In The Key Of C Major)

کلید C به دلیل چیدمان ساده اش یکی از ساده ترین کلیدها برای شروع یادگیری پیانو است. هنگام بازی i به ندرت با نوک تیز/فلت مواجه خواهید شد. ..


آموزش نحوه نواختن سرودها را با هر 12 کلید در پیانو بیاموزید

Learn How To Play Hymns In All 12 Keys On The Piano

"در این دوره ما دو هدف اصلی را پوشش خواهیم داد: 1. نحوه نواختن سرودهای محبوب مسیحی را بیاموزید 2. نحوه نواختن پیانو با هر 12 کلید را بیاموزید. بسیاری از نوازندگان پیانو. .."


آموزش ترازوهای کوچک دوره کامل پیانو

Minor Scales Complete Piano Course

اکثر آهنگ‌هایی که امروزه در کلیساها پخش می‌شوند بر روی کلیدهای اصلی تنظیم می‌شوند. آهنگ‌هایی که روی کلیدهای مینور نوشته می‌شوند نیز صدای منحصربه‌فردی دارند که حال و هوای متفاوتی را منتقل می‌کند. ..


آموزش دوره پیانو تمام طول F شارپ

F Sharp Full Length Piano Course

"در این دوره شما تقویت کننده ستایش؛ حرکات عبادی در کلید اف شارپ را خواهید آموخت. من شما را درست از مبانی ساخت آکورد، مقیاس اصلی می گیرم. .."


آموزش دوره پایه پیانو (دوره کامل پیانو برای مبتدیان)

Foundational Piano Course( Complete Beginners Piano Course)

"یادگیری یک ساز جدید باید یک تجربه هیجان انگیز باشد که به شما راه جدیدی برای ابراز وجود باز می کند. در این دوره پیانو برای مبتدیان، من با آن راه می روم..."


آموزش دوره کامل پیانو در کلید جی ماژور

Complete Piano Course In The Key Of G Major

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه موسیقی ستایش و عبادت را در کلید جی ماژور روان اجرا کنید؟ سپس این دوره برای شماست. با نمونه های آهنگ واقعی، شما می آموزید. ..."


آموزش دوره کامل پیانو در Key Of C Sharp

Complete Piano Course In The Key Of C Sharp

"یادگیری پیانو می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که معلمی ندارید که شما را در یک مسیر یادگیری تعریف شده ببرد. در این دوره، من y را انتخاب می کنم."