Paul Charlton

طراح و مربی

سلام، من پاول هستم، از ولز جنوبی، بریتانیا و یک موسیقیدان، عکاس، طراح گرافیک حرفه ای وب، دوچرخه سوار کوهستان و گیمر پرشور هستم که از همه چیزهای فنی لذت می برد!

من بیش از 15 سال به عنوان یک طراح وب حرفه ای و 10 سال قبل مربی فناوری اطلاعات، متخصص در رسانه های دیجیتال و طراحی کار کرده ام. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که برای برخی از مجلات صنعتی شگفت انگیز (.Net، Digital Photographer، Computer Arts، و غیره) کار ارائه دادم و عکاسی ام در مجلات و آنلاین نمایش داده شد.

من مالک یک شرکت طراحی گرافیک وب موفق هستم که بیش از 14 سال است که در کنار توسعه بیش از 600 فیلم آموزشی در زمینه موضوعات طراحی، ویرایش عکس و تولید صدا و همچنین تألیف 2 کتاب الکترونیکی در زمینه عکاسی و Adobe Lightroom، تجارت می کند.

به من بپیوندید تا مهارت‌ها و تکنیک‌هایی را که در طول سال‌ها برای ثبت و ویرایش تصاویر شگفت‌انگیز، ساختن وب‌سایت‌های زیبا و طراحی‌های چشم‌نواز توسعه داده‌ام، به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای فیلدهای سفارشی پیشرفته (ACF) و Elementor Pro (قسمت 1)

Beginners Guide to Advanced Custom Fields (ACF) & Elementor Pro (part 1)

"یاد بگیرید که چگونه Elementor Pro را با فیلدهای سفارشی پیشرفته (ACF) ترکیب کنید تا وب سایت های وردپرس منحصر به فرد بیشتری بسازید. این راهنمای مبتدیان مهارت های کلیدی را به شما آموزش می دهد. ..."


آموزش راهنمای مبتدیان Elementor Pro قسمت 2 - تم ساز

Beginners Guide to the Elementor Pro Part 2 - Theme Builder

بخش 1 از راهنمای مبتدیان به المنتور. اگر به دنبال یک راهنمای شروع سریع و دقیق برای ساختن اولین قالب وردپرس خود با Elementor Pro هستید، این. ..


آموزش راهنمای مبتدیان برای ACF، انواع پست سفارشی و Elementor Pro (قسمت 2)

Beginners Guide to ACF, Custom Post Types & Elementor Pro (part 2)

در قسمت 1 از این مجموعه در مورد کمک به شما برای ایجاد وب سایت های قدرتمندتر با استفاده از Advanced Custom Fields و Elementor Pro، به انواع پست سفارشی و گسترش آن می پردازیم. ..