Stevie Biffen, PhD

تصویرگر، معلم، عصب شناس

سلام شخص دوست داشتنی، من استیوی هستم.

من دکترای علوم اعصاب دارم و یک، YouTuber، آماتور، صاحب سگ، کاشف، دوستدار حیوانات، انسان و ماجراجو هستم - به ترتیب های مختلف بسته به روز. من عاشق چیزهای زیبا، غیرمعمول و شگفت‌انگیز هستم. رشد شخصی مربا من است و من عاشق یافتن استعدادهای دیگران و دادن فضای حمایتی برای شکوفایی آنها هستم.

در طول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، اشتیاق خود را برای چیزی کاملاً متفاوت یافتم - تصویرسازی. اکنون من یک جک بسیاری از معاملات هستم و همه آنها را دوست دارم! من به خصوص عاشق علم و مطالعه در مورد آنچه ما را انسان می کند، هستم. استخوان‌ها به مغز، ما اتم‌هایی هستیم که داستان‌هایی داریم و من عاشق کاوش در چگونگی پیوند افکار و فیزیولوژی برای تبدیل شدن به آن چیزی هستم که هستیم.

من دوست دارم آنچه را که دوست دارم آموزش دهم و هر آنچه را که می توانم در این مسیر یاد بگیرم! با من در . من دوست دارم از شما بشنوم! اگر چیزی دوست داشتنی درست می کنید، لطفاً مرا تگ کنید تا با شما جشن بگیرم!

این عکسی از سگ من سوکی است تا شما را بخندانم - خوش آمدید.

یک سری کامل برای Inktober وجود دارد. من در مورد الهام گرفتن، ریسک کردن و واقعی بودن به عنوان یک هنرمند صحبت می کنم. این ویدیوها با پیام اصلی من به عنوان یک هنرمند و معلم مرتبط است - خودتان باشید، لذت ببرید و به یادگیری ادامه دهید.

همچنین ویدیوهای آبرنگ و گپ هایی درباره تکنیک ها انجام می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش ساختن علامت شما: تکنیک های علامت گذاری آسان و رسا با قلم و جوهر

Making Your Mark: Easy and Expressive Mark-making Techniques with Pen and Ink

خوش آمدی! این کلاس به نحوه جوهر زدن با استفاده از ابزارهایی مانند خودکار خوب، ریز خط و قلم مو می پردازد. چالش هایی مانند Inktober هیجان انگیز هستند. ..


آموزش تصویر گیاه شناسی: پیدا کردن سبک خود با گل های وحشی

Botanical Illustration: Finding Your Style with Wildflowers

در این کلاس ما سبک های مختلف تصویرسازی گیاه شناسی را با استفاده از جوهر و آبرنگ بررسی خواهیم کرد. مانند محققین علمی قدیم، ما رکورددار خواهیم بود. ..


آموزش Linocut: مقدمه ای بر چاپ و ایجاد مهرهای برش دستی

Linocut: Introduction to Printmaking and Creating Hand-Cut Stamps

"در این کلاس، ما مشمع کف اتاق و نحوه ایجاد مهرهای برش دستی و چاپ های بزرگتر در لینوکات را بررسی خواهیم کرد. این در اصل یک دوره تصادف مبتدیان است، bu. .."