Marissa Romero

YouTuber + کارشناس تجارت آنلاین

سلام، من ماریسا هستم.

من یک خالق YouTube، مالک کسب‌وکار و کارشناس رشد بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) با بیش از 200000 مشترک در YouTube و یک شرکت 6 رقمی هستم که به کارآفرینان در مراحل اولیه کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از اهرم‌ها، کسب و کار خود را بسازند، رشد دهند و مقیاس دهند. پلت فرم یوتیوب. من بیش از 375 ویدیوی عمومی در کانال YouTube خود دارم که بیش از 9 میلیون بازدید داشته است.

علاقه من کمک به دیگران برای تأثیرگذاری بر میلیون‌ها نفر است و به همین دلیل است که برنامه‌ای به نام Subscribers To Sales® ایجاد کردم که عضویتی است که به کارآفرینان کمک می‌کند تا با استفاده از پلتفرم YouTube درآمد خود را ایجاد و رشد دهند. من و تیم من قبلاً به صدها دانش آموز کمک کرده ایم که مجموعاً بیش از 200000 مشترک، دو میلیون بازدید و بیش از یک میلیون دلار درآمد از کانال های خود به دست آورده اند.

قبل از کارآفرینی YouTube، من یک مهندس عمران و به طور خاص مهندس پل به مدت هفت سال بودم - یک واقعیت سرگرم کننده که معمولاً مردم را شگفت زده می کند. من در مارس 2017 یک جهش دیوانه کننده ایمان به دنیای کارآفرینی انجام دادم و شغلم را رها کردم تا آینده خود را با تجارت آنلاین خود دنبال کنم. این سفر به هیچ وجه یک موفقیت یک شبه نبود و در واقع با چالش‌های مالی بسیار ترسناک، انتقادات و چندین لحظه‌ای روبرو شدم که تقریباً موفق نشدم.

بعد از اینکه از حرفه مهندسی خود "بازنشسته" شدم، از سال 2018 تا 2021 نیز یک عشایر دیجیتال شدم و در چندین کشور در سراسر جهان از جمله تایلند، اندونزی، سنگاپور، کلمبیا، مکزیک، جمهوری دومینیکن، گواتمالا و پرو زندگی کردم. من خیلی خوش شانس بودم که توانستم کسب و کار خود را در سفر ایجاد کنم و از آنجا الهام گرفتم تا به مردم یاد دهم چگونه از YouTube برای ایجاد یک کسب و کار حول سبک زندگی دلخواهشان استفاده کنند.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً این کار را انجام دهید <نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، آن را رها کنید. برای من یک پیام/ایمیل ارسال کنم و ببینم چه کاری می توانم انجام دهم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه از یوتیوب برای ایجاد و توسعه یک کسب و کار استفاده کنیم

How to use YouTube to build and grow a business

آیا همیشه می‌دانستید که یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های بازاریابی برای ایجاد و رشد کسب‌وکارتان است، اما احساس می‌کنید که از کجا شروع کنید غرق شده‌اید؟ خب تو. ..