Evan Oxhorn

موسیقی بهتر بسازید

در Stock Music Musician، و استراتژی‌های صدور مجوز موسیقی را یاد خواهید گرفت که می‌توانید فوراً برای بهبود موسیقی و موسیقی خود پیاده‌سازی کنید. پول بیشتری کسب کنید تولیدکنندگانی که انبوهی از آموزش‌ها را خواهند یافت.

چیز مورد علاقه من دریافت ایمیل از دانش آموزان راضی است که به من می گویند اولین فروش خود را دریافت کرده اند یا یک ترکیب آماده رادیویی را به اشتراک می گذارند!

بیانیه چشم انداز

با راهنمای مناسب، هر کسی می‌تواند میکس‌های بهتری بسازد، به استعداد موسیقی خود اطمینان پیدا کند، و درآمد بیشتری از دریافت مجوز آهنگ‌های خود کسب کند.

بیانیه ماموریت

من به نوازندگان کمک می‌کنم با آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل سرگرمی‌های استودیوی خانگی خود به یک سرگرمی جانبی پردرآمد، اشتیاق خود را برای موسیقی به یک سرگرمی جانبی سودآور و با ارزش تبدیل کنند.

من این کار را از طریق ارائه طرح‌های سرگرم‌کننده و متمرکز بر لیزر انجام می‌دهم که هر کسی می‌تواند فوراً آن را پیاده‌سازی کند، چه بخواهید در تولید، میکس، مسترینگ یا صدور مجوز موسیقی بهتر شوید.

مقادیر اصلی

  • اشتیاق: موسیقی ما چیزی است که ما را منحصر به فرد می کند، و صرف نظر از چالش هایی که با آن روبرو هستیم، ساخت موسیقی بیان بهترین خود ماست. من تلاش می‌کنم نه تنها اشتیاق شما را برانگیزم، بلکه به شما کمک کنم آن را به چیزی هدایت کنید که از اشتراک‌گذاری با جهان هیجان‌زده خواهید بود. و ما احتمالاً حتی در طول مسیر کمی سرگرم خواهیم شد!
  • احترام به همدلی: همه ما با هم در سفری برای بهبود خود هستیم. ممکن است موسیقی شما هنوز در جایی که می خواهید نباشد (من هم ناامید می شوم!)، اما تنها راه رشد این است که با خودتان، خلاقیت هایتان و یکدیگر همدلی کنید. من آنجا بوده ام و قول می دهم که با شما و موسیقی شما با احترام و همدلی رفتار کنم.
  • ارتباط: موسیقی به قدمت بشریت است و یکی از مطمئن ترین راه های ارتباط ما با یکدیگر است. من تلاش می‌کنم واقعاً دانش‌آموزانم و اهدافشان را بشناسم تا بتوانم آنها را برای دستیابی به تحولی که آرزوی آن را داشتند راهنمایی کنم.

درباره من

اسم من ایوان است و از حدود کلاس 3 شروع به ساخت موسیقی کرده ام. من اهل سن دیگو، کالیفرنیا هستم، اما 20 سال گذشته در واشنگتن دی سی زندگی کرده ام.

من یک کار روزانه تمام وقت دارم، اما سیستم‌هایی ایجاد کرده‌ام که به من اجازه می‌دهد سالیانه ده‌ها آهنگ در اوقات فراغت خود تولید کنم.

آهنگ‌های من در نتفلیکس، تلویزیون، یک فیلم مستقل برنده جایزه، و "همه چیز در نظر گرفته شده" در NPR بوده است.

علاوه بر اینکه یک تهیه کننده موسیقی هستم، من مشتاق آموزش مردم هستم که چگونه می توانند موسیقی با صدای حرفه ای بسازند و با مجوز آن درآمد کسب کنند، همه در اوقات فراغتشان.

هزاران موسیقی‌دان، مانند خودتان، به من اعتماد کرده‌اند تا سفر موسیقی‌شان را راهنمایی کنم. من نزدیک به یک میلیون بار تماشا شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع به ساخت موسیقی در Reason DAW کنید

Start Making Music in Reason DAW

"آیا از فهمیدن گردش کار در Reason ناامید شده اید؟ در مورد نحوه ساخت موسیقی و پیمایش رابط کاربری آن گیج شده اید؟ این دوره مبتدی شما را راهنمایی می کند. .."