Simone Sloan

خوشنویس، نامه نویس، هنرمند میکس مدیا

خب سلام سلام و خوش آمدید!! نام من سیمون است و من یک خوشنویس هستم، تبدیل به نامه نگار شده ام، تبدیل به تصویرگر شده ام، تبدیل به معلم Skillshare شده ام! من در تمام زندگی ام (یا حداقل از زمانی که می توانستم بنویسم) با خط شکسته می نوشتم، بنابراین خوشنویسی به طور طبیعی برایم پیش آمد. پس از چند سال انجام این کار، رسانه های دیگری را کشف کردم (من عاشق تو هستم، فتوشاپ، اما حسادت نکن فتوشاپ) که برای کشف آنها بسیار هیجان زده بودم و تصمیم گرفتم چند چیز را که در این راه یاد گرفتم با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید و بیایید با هم هنر سرگرم کننده ای ایجاد کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش Procreate lettering: تمام ویژگی‌های جدید Procreate 5X را برای تجربه بهتر حروف‌نویسی کشف کنید

Procreate lettering: Discover all the new procreate 5X features for better lettering experience

من ویژگی‌های جدید مورد علاقه‌ام را در Procreate 5X جمع‌آوری نکرده‌ام که بتوانم آن را روی حروف و خطاطی خود اعمال کنم، و اکنون آن را با شما به اشتراک می‌گذارم! این فقط سرعت نیست ..


آموزش براش های خود را روی Procreate 5 قسمت 2 بسازید!

Make your own brushes on Procreate 5 part 2!

"در این کلاس جامع تر، شما یاد خواهید گرفت که انواع بیشتری از قلم موها را بسازید، از قلم مو و مونولاین ساده، بافت و سنگ ریزه، آبرنگ، نیمه...."


آموزش ایجاد طرح! دعوت نامه های عروسی و مهمانی را در Procreate 5X انجام دهید

Procreate Design! Make Wedding and Party Invitations in Procreate 5X

اگر تا به حال خواستید با ساختن دعوتنامه یا لوازم التحریر "روز" وارد صنعت عروسی و مهمانی شوید، این کلاس برای شما عالی خواهد بود! من تو را پیاده خواهم کرد. ..


آموزش Procreate Trends: با استفاده از اشکال ساده طراحی کنید! کارت های تاروت خود را طراحی کنید!

Procreate Trends: Draw using simple shapes! Design your own Tarot Cards!

آیا عاشق نقاشی در تولید مثل هستید و به دنبال روندهای جدید هستید؟ آیا می دانستید که می توانید هر چیزی را فقط با استفاده از اشکال ساده بکشید؟ از ابتدایی ترین (li...


آموزش روندها را تولید کنید! با جلوه هنری Stained Glass در Procreate plus براش های رایگان تصویر کنید!

Procreate Trends! Illustrate with Stained Glass art effect in Procreate plus free brushes!

سلام! تعطیلات در راه است، و اگر به دنبال چیزی متفاوت برای نشان دادن کارت های کریسمس/تعطیلات خود بوده اید، این می تواند موفقیت آمیز باشد! من زنبور دارم ..


آموزش مقدمه ای بر خوشنویسی مدرن

Intro to Modern Calligraphy

"به کلاس Skillshare من در مقدمه خوشنویسی مدرن با قلم شیب خوش آمدید! در این دوره به مواد اولیه و اینکه کجا می‌توانید آنها را بخرید و چگونه می‌توانید بپردازید..."


آموزش ماکت های هنری خود را در Procreate ایجاد کنید!

Create Your Own Art Mock Ups In Procreate!

آیا آثار هنری زیادی دارید که ساخته اید، و در حال آماده شدن برای نمایش هستید اما نمی دانید چگونه آنها را به نمایش بگذارید؟ در این کلاس من گام به گام به شما نشان خواهم داد که چگونه. ..