Amsa Yaro

هنرمند رسانه های ترکیبی

سلام، من امسا یارو هستم، هنرمند مختلط/چند رسانه ای و تصویرگر دیجیتال که از روزنامه نگاری تغییر جهت داد. اگرچه من بیش از 7 سال با ساخت و طراحی جواهرات شروع کردم، اما به سمت ساخت هنر ترکیبی رفتم، زیرا این به من راهی برای کشف و یادگیری بسیاری از رسانه ها داد که از کار با کاغذ، سیم، پارچه و موارد دیگر لذت می برم.

با استفاده از مجسمه‌سازی و ترکیبی، آثاری خلق کرده‌ام که از الهاماتی که عمدتاً از پیشینه نیجریه‌ام، تلویزیون و محیط اطراف خود جمع‌آوری می‌کنم، نشات می‌گیرند.

من بخشی از چندین رویداد فروشنده بوده ام که شامل جشنواره Sunfest و Home County و بازار پاپ آپ روز زمین، لندن، اونت، روزهای فرهنگی لندن 2017 لندن، انتاریو، FTLA "Hip to Be Square"، 2019 است. حراج بی صدا Life As A Refugee Event که توسط مرکز آموزشی متقابل فرهنگی لندن، نمایشگاه سالانه ساخته شده توسط مرکز خلاقیت TAP برگزار شد و همچنین غرفه عکس و میز حراج را در افتتاحیه فضای تجاری آشپزخانه یایا، WOW Kitchen، در لندن برگزار کرد. Ont.

برخی از علایق من به عنوان دانشجو عبارتند از: تصویرسازی (مد و دیجیتال)، طراحی گرافیک، طراحی الگو و داشتن یک حرفه هنری پر رونق. به‌عنوان یک معلم، مایه خوشحالی است که در اینجا طیف گسترده‌ای از کلاس‌ها را در زمینه اشتراک مهارت پوشش دهیم که شامل چاپ تمبر فوم، کلاژ هنری کاغذی و موارد دیگر می‌شود.

دوره های این مدرس:

آموزش چاپ فوم استمپ: مقدمه ای بر چاپ مقرون به صرفه

Foam Stamp Printing: An Introduction to Affordable Print making

یک فرآیند گام به گام آسان در مورد نحوه استفاده از فوم صنایع دستی برای ایجاد تمبر برای پروژه های چاپی یا ترکیبی خود. در این کلاس با نحوه ساخت آشنا می شوید. ..