Sajeev .G Nair

یاد بگیرید، آموزش دهید و تکرار کنید

سلام، من Sajeev G Nair هستم، من یک انیماتور دو بعدی و سه بعدی و طراح حرکت با سالها تجربه در تدریس و کار در صنعت انیمیشن واقع در هند هستم. من در دوره هایم همه چیز از طراحی گرافیک گرفته تا انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی را آموزش خواهم داد. شما همیشه می توانید ابهامات و سوالات مربوط به دوره ای را که دنبال می کنید بپرسید. برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از تمام دوره هایی که تدریس می کنم چیز جدیدی یاد بگیرید. برای همه شما آرزوی موفقیت و یادگیری شاد دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن دو بعدی - مقدمه ای بر Toon Boom - اجازه می دهد اولین شخصیت شما را بسازید

2D animation - Introduction to Toon Boom - Lets create your first character

"در این کلاس، مقدمه ای بر toon boom harmony premium یاد می گیریم. در پایان این کلاس، شما می توانید یک صحنه جدید ایجاد کنید، استفاده از d را یاد بگیرید.


آموزش تقلب شخصیت اصلی در Toon Boom Harmony Premium

Basic Character Rigging in Toon Boom Harmony Premium

"سلام بچه ها، به کلاس تقلب شخصیت در Toon Boom Harmony Premium خوش آمدید، اگر یک انیماتور هستید که سعی می کنید مهارت های خود را در انیمیشن های دو بعدی یا یک انیمیشن کامل بهبود ببخشید."


آموزش ریگینگ و انیمیشن پیشرفته در Toon Boom Harmony Premium

Advanced rigging and Animation In Toon Boom Harmony Premium

"سلام، بچه ها، این کلاس شما را در فرآیند پیشرفته ایجاد ریگ های شخصیت و انیمیشن در هارمونی برتر راهنمایی می کند. این قسمت 2 از درس ریگینگ است. I. .."


آموزش انیمیشن دو بعدی: راهنمای نهایی Adobe Animate

2D Animation: Ultimate Guide to Adobe Animate

"1. درباره این دوره Adobe Animate یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای ساخت انیمیشن های دو بعدی، بازی های فلش و انیمیشن های رسانه های اجتماعی است. با این دوره، یو. .."


آموزش Adobe After Effects: تصاویر خود را زنده کنید

Adobe After effects: Bring your illustrations to life

سلام بچه ها، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که تصاویر، نقاشی ها یا شخصیت های خود را به انیمیشن تبدیل کنید، پس این کلاس عالی برای شماست. در این کلاس ما ..