Ivana Maric

هنرمند و طراح حروف

سلام! نام من ایوانا ماریچ است. من یک هنرمند و طراح حروف نویسی هستم و یک استودیوی حروف نویسی کوچک به نام LePunktNoir را اداره می کنم. من قبل از اینکه در طراحی حروف و فونت تخصص پیدا کنم، چند سال به عنوان یک طراح گرافیک آزاد کار کردم.

با وجود اینکه دوست دارم ابزارهای مختلف را آزمایش کنم، از کار با بردارها لذت می برم که به اثر هنری نهایی من ظاهری واضح و تمیز می بخشد.

حروف به هر شکل یا شکل وسواس من شده است. مدت زیادی طول کشید تا مهارت نوشتن تا این سطح را یاد بگیرم (من هنوز راه هایی برای رفتن دارم!) بنابراین تصمیم گرفتم آنچه را که در این راه آموخته ام به اشتراک بگذارم. من به اشتراک دانش اعتقاد دارم و اگر معلمان دیگر هرگز دانش خود را به اشتراک نمی گذاشتند، امروز اینجا نبودم.

برخی از حقایق تصادفی درباره من

من در یافتن شبدر چهار برگ و خوردن بستنی قهرمان هستم. استفاده از نتفلیکس یا خواندن یک کتاب خوب ایده من از شنبه شب عالی است. من همیشه به دنبال یک چیز جدید برای یادگیری هستم و هر روز صبح یک فنجان قهوه بزرگ می نوشم.

امیدوارم شما را در کلاس خود ببینم!



پروژه های فعلی من را در وبلاگ من دنبال کنید یا در مورد فرآیند من بیشتر بخوانید.

دوره های این مدرس:

آموزش ابزار قلم برای حروف نویسی: بردار کردن اسکریپت ها با ابزار قلم با استفاده از Affinity Designer

Pen tool for lettering: Vectorising scripts with the pen tool using Affinity Designer

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه طرح خود را از حروف اسکریپت بگیرید و آن را به منحنی های برداری زیبا تبدیل کنید! این کلاس برای کسانی است که با شما درگیر هستند. ..