Luciana Caballero

طراح + معمار + خالق + معلم

سلام! نام من لوسیانا است، من در اصل اهل آرژانتین هستم، اما در 10 سال گذشته در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کنم.

من ' m یک معمار و یک طراح با عالی اشتیاق برای خلاقیت!

زندگی من روزمره زندگی است احاطه شده با پاستل مداد رنگی span> , آبرنگ , قلم مو , پارچه، قیچی و انواع کاغذ و مواد هنری. p>

من می گویم روزهای من رنگارنگ، سرگرم کننده و پر است از افکار و پروژه های خلاق.

من از شما دعوت می‌کنم تا با دوختن پروژه‌های آسان سرگرم‌کننده که می‌توانیم از آنها استفاده کرده و بلافاصله بعد از هر کلاس به اشتراک بگذاریم، با من در این سفر خلاقانه شرکت کنید.

من عاشق آن لحظه‌ای هستم که در هر روز می‌نشینی و می‌دانی که برای خلق چیزی شگفت‌انگیز وقت داری! ما می توانیم آن را در هر یک از کلاس های خیاطی من به اشتراک بگذاریم که به راحتی می توان آنها را دنبال کرد و در هر مرحله از فرآیند به شما کمک می کند.

خلاقیت بخشی از شخصیت من است. من هر روز از خواب بیدار می شوم و از قبل ایده های زیادی در مورد اینکه آن روز چه چیزی بسازم دارم... من یک طراح صنعت لوازم التحریر و اسکرپ بوک هستم. من در مجلات مختلف حضور داشته ام و در HSN (شبکه خرید خانگی) در ایالات متحده و تلویزیون Create and Craft در بریتانیا حضور داشته ام و خط تولید محصولات خود را ارائه کرده ام. همچنین، محصولات من در برخی از فروشگاه های بزرگ سرگرمی و صنایع دستی در سراسر ایالات متحده آمریکا و سراسر جهان بوده است. من خوش شانس هستم که در واقع کاری را که دوست دارم برای کار انجام می دهم و هر روز در حین خلق کردن، خوشبختی پیدا می کنم.

به عنوان یک سرگرمی شروع به طراحی خط پارچه های خودم کردم و سپس شروع به خیاطی کردم تا ببینم آنها در پروژه های مختلف زنده می شوند. من خیاطی را خیلی دوست دارم، زیرا در پایان پروژه شما چیزی دارید که می توانید استفاده کنید، بپوشید، یا به اشتراک بگذارید و به عنوان هدیه بدهید!

وقتی بزرگ می شدم ساعت های بی شماری را در خانه مادربزرگم می گذراندم و همیشه فعالیت های سرگرم کننده ای برای انجام و به اشتراک گذاشتن داشتیم، اما رفتن به اتاق خیاطی او از همه لذت بخش بود! همه جا پارچه بود و او همیشه روی پروژه ای کار می کرد. البته او این را کنار می‌گذاشت و از می‌پرسید: «امروز چه می‌خواهی درست کنی؟» من مدتی را صرف انتخاب همه پارچه‌های مختلف می‌کنم که هماهنگی و لباس شگفت‌انگیزی برای عروسک‌هایم ایجاد کند. و سپس با هم روی الگوها و تناسب کار می کردیم. آن بعدازظهرها و لحظاتی که با مادربزرگم گذراندم، خاطرات خوشی هستند که تأثیر زیادی بر شخصیت امروز من و عشق من به خیاطی گذاشتند!

از لحظه‌ای که می‌نشینم و ابزارهایم را در دست می‌گیرم تا زمانی که شروع به فکر کردن به پروژه و راه‌های مختلفی که می‌توانم برای ایجاد آن انجام دهم، از خلق کردن لذت می‌برم، و و می‌خواهم همه این‌ها را به اشتراک بگذارم. با تو!


اینستاگرام:

تمام طرح های پارچه موجود من را در اینجا بررسی کنید:

کیت‌های برش تمبر و قالب من:

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه دوخت کیف زیپی

How to Sew a Zipper Tote Bag

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه کیف زیپی خود را بسازید. آیا وقتی می‌توانید از چیزی که خودتان ساخته‌اید استفاده کنید، آن احساس را دوست ندارید؟ ! من احساس می کنم. .."


آموزش نحوه دوخت کیف زیپی

How to Sew a Zipper Pouch

"چگونه یک کیسه زیپ دار بدوزیم" یک کلاس عالی برای مبتدیان است! می‌توانید تمام بخش‌ها را دنبال کنید و نحوه نصب زیپ را یاد بگیرید، زبانه‌های زیپ را برای یک فای عالی بسازید. ..


آموزش پروژه خیاطی آسان: کیسه ایستاده خود را بدوزید که به جای مداد تبدیل می شود

Easy Sewing Project: Sew your own Stand Up pouch that converts into a Pencil holder

"در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک کیسه مداد Stand Up خود را بسازید که وقتی می بینید که به یک جا مداد تبدیل می شود مانند جادویی به نظر می رسد. آسان. .."


آموزش نحوه دوخت: کوله پشتی بند کشی آسان (با آستر)

How to Sew:Easy Drawstring Backpack (with Lining)

"Einfaches Nähprojekt und perfektes Geschenk! Lass uns einen کوله پشتی mit Kordelzug zusammennähen. در diesem Kurs lernst du، wie du einen کوله پشتی mit Kordelzug. .."