Diana Caragan Stinyard

هنرمند/طراح/عکاس

سلام، من دیانا هستم، یک هنرمند خوب، طراح گرافیک و عکاس اهل تگزاس ساکن جنوب ایتالیا. من در محاصره هنرمندان و نوازندگان خانواده ام بزرگ شدم، بنابراین هنر بخش بزرگی از زندگی من بوده است. من عاشق همه چیز در مورد خلق هنری الهام گرفته از طبیعت هستم، چه طراحی تصاویر، عکس گرفتن، یا ساختن چاپ سیانوتایپ. هنر به من بسیار شادی، الهام و احساس رضایت بخشیده است. در طول سال‌ها، مهارت‌های مختلفی را از پروژه‌های مختلفی که روی آن‌ها کار کرده‌ام آموخته‌ام. بیشتر الهامات من از فرهنگ، پیشینه اجتماعی، سفرها و تجربیات زندگی ام سرچشمه می گیرد. من مشتاق یادگیری چیزهای جدید و به اشتراک گذاشتن آن دانش با همه هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر گیاه شناسی: مقدمه ای بر فرآیند سیانوتایپ

Botanical Art: Introduction to Cyanotype Process

در این کلاس Skillshare، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از فرآیند سیانوتایپ، هنر گیاه شناسی ایجاد کنید. شما فرآیند اصلی سیانوتایپ را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش صحافی DIY: چگونه یک کتاب نگاه به سبک آکاردئونی بسازیم

DIY Bookbinding: How to Create an Accordion Style Lookbook

در این کلاس، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه طراحی و ساختن سبک آکاردئونی خود را طراحی کنند. تمام مراحل، مواد و ابزار مورد نیاز را پوشش می دهد. ..


آموزش طراحی نشانک: با استفاده از فرآیند سیانوتایپ

Bookmark Design: Using the Cyanotype Process

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از فرآیند سیانوتایپ، یک طرح نشانک منحصر به فرد ایجاد کنید. لیستی از تمام مواد و ابزار به شما ارائه می شود. ..