Meg Ahern, Ph.D.

بنیانگذار thepeaceguide.org

سلام! من مگ هستم :) من بنیانگذار سایتی هستم که بینش ها و همچنین پیشنهادهایی را از شاعران، موسیقی دانان و دیگر افراد برجسته در طول اعصار به اشتراک می گذارد تا به مردم عادی کمک کند تا در نقاط سختی که همه ما هر از گاهی با آن مواجه می شویم، حرکت کنند. من مشتاق راه‌هایی هستم که همه ما می‌توانیم شادی، عشق و رهایی بیشتری را در زندگی خود تجربه کنیم -- به خصوص از طریق شفقت، سفر و کشف.

من یک دکترای بین رشته ای دارم و پایان نامه من چندین رشته در هنر و علوم را برای مطالعه احساسات و تأثیر آن بر نحوه تفکر ما گرد هم آورده است. در حالی که شغل من باعث شده است که در راستای عدالت اجتماعی و شکوفایی انسان هم در ایالات متحده و هم در کشورهای در حال توسعه کار کنم، من همچنین مشتاق کمک به مردم برای پیشرفت در سطح فردی هستم. اینجاست که کلاس‌های رایگان دریافت من (در آینده بیشتر) وارد می‌شوند. آنها همان اصول اصلی راهنمای صلح را منعکس می‌کنند:

  • وقتی با یک احساس یا موقعیت دشوار سر و کار دارید، آن چیز دشوار این نیست که شما چه کسی هستید. این فقط مکانی است که در آن سفر می کنید.

  • شما تنها نیستید. هزاران نفر دیگر هر چیزی را که شما در حال حاضر با آن سر و کار دارید، پشت سر گذاشته‌اند، و افراد زیادی در حال حاضر با شما آن را پشت سر می‌گذارند. ما می توانیم به یکدیگر کمک کنیم و یادداشت ها را به اشتراک بگذاریم.

  • تو خیلی دوست داشتنی هستی. بهتر است ادامه دهید و آن را بپذیرید.

  • وقتی در دوست داشتنی ترین مکان خود هستید، در خانه هستید. (اما اگر کمی طول بکشد، اشکالی ندارد.)

دوره های این مدرس:

آموزش رایگان شدن | ترس از ساختن چیزها و بیرون گذاشتن آن ها

Getting Free | Fear of Making Stuff and Putting It Out There

این کلاس 10 دقیقه ای برای غلبه بر ترس از ساختن چیزی خلاقانه و عرضه آن به جهان است. برای شناسایی، رویکردی بی‌احترام دارد. ..