Deanna Sheehan

طراحی، تصویرسازی، موشن گرافیک

سلام، من Deanna هستم. از اینکه از کلاس ها و نمایه من در Skillshare بازدید کردید متشکرم. من یک طراح با انتخاب و تجارت هستم. من یک طراح تمام وقت، روتوشگر و موشن گرافیک هستم. من همچنین مدت زیادی است که به عنوان یک طراح مستقل و به عنوان یک هنرمند تقلید کننده تی شرت کار کرده ام. من همچنین برای تقریبا یک دهه در کالج محلی تدریس کرده ام. من یک مادر، یک همسر (به شریک همکارم)، یک هنرمند و یک معلم هستم. من آشپز فوق العاده ای هستم و خودم را بسیار بامزه می بینم...

من اغلب در مورد نحوه استفاده از طرح ها برای چاپ تی شرت صحبت می کنم. مکانی عالی برای دیدن طرح ها در عمل است. من محصولات مختلفی از جمله تی شرت، لیوان، بالش، و هودی را در مغازه خود می فروشم. به عنوان دانشجوی من می توانید با کد STUDENT15 از 15% تخفیف برخوردار شوید. از خرید لذت ببرید!

من تقریباً 20 سال است که طراح لوگو هستم. در زیر نمونه کوچکی از لوگوهایی را که من در طول سالها انجام داده ام خواهید دید... فکر کردم ارسال بیش از 2000 لوگو ممکن است کمی زیاد باشد!

این دستکاری‌های فتوشاپ به‌عنوان دمو آموزشی برای کلاس مقدماتی فتوشاپ که در کالج محلی تدریس کردم، انجام شد. منتظر این هستیم که روزی این را به کلاس تبدیل کنیم... نظر شما چیست؟

شما می توانید تصاویر "قبل" را در زیر تصاویر "بعد" ببینید.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر دیجیتال: کارتون های ساده و ساده

Digital Illustration: Easy Simple Shaped Cartoons

«این جغد سرگرم‌کننده را طراحی کنید و آنچه را که یاد گرفته‌اید برای ساخت کارتون‌های ساده خود استفاده کنید! ایلوستریتور یک برنامه مبتنی بر برداری است. در این دوره؛ چه باشی. .."


آموزش تصویر دیجیتال: برس های اکلیلی آسان

Digital Illustration: Easy Wreath Brushes

پس از شرکت در این کلاس، می‌توانید براش‌های هنری سفارشی خود را در Illustrator بسازید. چه در طراحی تازه کار باشید یا یک حرفه ای ایلاستریتور. به دست خواهید آورد. ..