Elwira Pawlikowska

تصویرگر/طراح در Grim Dream

سلام! من الویرا هستم - یک تصویرگر و طراح مفهوم. پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در معماری، GRIM DREAM را راه اندازی کردم - برندی که بر روی تصاویر طراحی شده با دست در سبک قدیمی و قدیمی متمرکز بود. من با شرکت های بازی، ناشران کتاب و نوازندگان همکاری می کنم.

من الهاماتم را در آثار استادان قدیمی، کتابهای فانتزی، موسیقی سنگین و ملودیک و پیاده روی طولانی در جنگل پیدا می کنم. تم های مورد علاقه من مربوط به استیمپانک، قرون وسطی و به طور کلی معماری است.

در سال 2017 من نقره "A' Design Award" را برای طرح های مفهومی از .

دریافت کردم.

در اینجا، در Skillshare، دانش و تجربیاتم را که در طول تحصیلات دانشگاهی و حرفه حرفه‌ای خود در رابطه با طراحی و طراحی اشیاء معماری به دست آورده‌ام به اشتراک می‌گذارم.

با من تماس بگیرید: elwira.pawlikowska@gmail.com

همچنین می‌توانید از اینستاگرام من دیدن کنید یا با آثاری که قدم به قدم ایجاد شده‌اند و ویدیوهایی درباره تاریخچه معماری (در طرح‌های طراحی شده با دست) نگاهی بیندازید.

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم درختان مانند یک هنرمند قرن نوزدهم

Drawing Trees Like a XIXth Century Artist

"سلام به همه! در این کلاس، الویرا پاولیکوفسکا، تصویرگر و طراح مفهوم، شما را راهنمایی می کند که چگونه درختان رمانتیک و قدیمی بکشید. نگران نباش، این نیست. .."


آموزش ترسیم اشکال مختلف در پرسپکتیو بر اساس کلیسای جامع گوتیک

Drawing various forms in perspective based on a GOTHIC CATHEDRAL

سلام به همه! من خوشحالم که شما اینجا هستید! من یک معمار، تصویرگر و طراح مفهومی هستم که علاقه خاصی به سبک گوتیک دارم. خودتان را راحت کنید. ..


آموزش طراحی سایه ها: از اصول اولیه تا تنظیمات پیشرفته تر

Drawing Shadows: from Basics to More Advanced Settings

" سلام به همه، من خوشحالم که شما اینجایی! من یک تصویرگر و طراح مفهومی با مدرک کارشناسی ارشد معماری هستم. همانطور که از عنوان پیداست، این دوره. .."


آموزش "طراحی خانه ها گام به گام" بر اساس یک نمونه بسیار زیبا از یک کلبه چوبی

"Drawing Houses Step by Step" based on a very nice example of a wooden cottage

«دانشجویان جدید می‌توانند از این پیوند ارجاع استفاده کنند: https://skl. sh/349kiNg هنگام ثبت‌نام برای کلاس‌ها سلام به همه! در این کلاس یک معمار، تصویرگر و. .."


آموزش مقدمه ای بر طراحی معماری تخیلی

Introduction to Designing Imaginary Architecture

"در این کلاس، یک معمار با تحصیلات و یک طراح مفهوم با حرفه الویرا پاولیکوفسکا شما را راهنمایی می کند که چگونه ساختمان های تخیلی خود را بسازید..."