Josef Bernard

فقط انجامش بده...

در سن 6 سالگی عمه ام برای اولین بار در زندگی ام با من به ماهیگیری رفت. تابستان سال 2006 آفتابی و صاف در باواریا، جنوب آلمان بود و اولین ماهی من یک قزل آلای قهوه ای بود. من آن روز را مانند دیروز به یاد دارم.

سلام بچه ها! نام من جوزف است و من راهنمای شما هستم تا به شما یاد بدهم چگونه اولین ماهی خود را صید کنید. به خصوص در طول همه‌گیری کووید-19، بسیاری از مردم به دنبال یک فعالیت اوقات فراغت هیجان‌انگیز جدید بودند تا پس از 8 ساعت کار در خانه، ذهن خود را روشن کنند. این دوره به شما دانش اولیه ماهیگیری می دهد و همه چیزهایی را که برای موفقیت در آب نیاز دارید به شما نشان می دهد.

چه چیزی من را واجد شرایط می کند که شما را در دنیای چندوجهی ماهیگیری راهنمایی کنم؟

تا این زمان من الان 16 سال است که ماهیگیری می کنم و می توانم به شما بگویم که تجربه زیادی از روش های مختلف صید ماهی کسب کرده ام. دانش من از ماهیگیری با چرخش مدرن گرفته تا طعمه‌گذاری مرده، ماهیگیری با مگس، ماهیگیری با تور و ماهیگیری در دریا می‌رود. همچنین حدود 6 ماه به عنوان راهنمای ماهیگیری در سوئد کار کردم و در آنجا گردشگرانی از سراسر جهان را در آبهای سوئد راهنمایی کردم. در این مدت در سال 2019، من چیزهای زیادی در مورد نحوه صید ماهی به مردم به روشی کارآمد یاد گرفتم و به خصوص اینکه چگونه می توانند این فعالیت اوقات فراغت را خودشان شروع کنند. با کابین، اسکله و قایق خودم در یک جنگل تنها، تمام روز را در سوئد بیرون آب بودم، تجربیات زیادی به دست آوردم و فهمیدم ماهی ها چگونه فکر می کنند و بهترین روش ها برای صید آنها کدام است. قبل از اینکه به سوئد بروم، به دوستانم کمک کردم تا یک برند ماهیگیری در آلمان و کانال یوتیوب بسازند. فروشگاه ماهیگیری تجارت الکترونیکی اضافه شده به کانال سرگرم کننده ماهیگیری ما در یوتیوب بود، جایی که می توانستید من را در سریال هایی مانند «بروسف در برابر جالوت» یا قسمت های معمولی ببینید، جایی که ما همیشه در آلمان در جستجوی ماهی جایزه بعدی بودیم. . امروز من یک تیم تحت حمایت Angler از آنها هستم که از عمیق ترین اعتقادم نماینده برند خانه #LMAB هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش LumaFusion 1x1: راهنمای iPad، iPhone و Macbook (2022 جدید)

LumaFusion 1x1: Guide for iPad, iPhone and Macbook (new 2022)

وقت خود را با دوره های ویدیویی بی پایان تلف نکنید! با این دوره آموزشی اصول اولیه ویرایش ویدیو با LumaFusion را در عرض 1 ساعت بیاموزید. LumaFusio را یاد بگیرید. ..


آموزش Fishing Demystified: یاد بگیرید که چگونه اولین ماهی خود را بگیرید

Fishing Demystified: Learn how to catch your first fish

"یاد بگیرید چگونه اولین ماهی خود را در کمتر از 60 دقیقه صید کنید! gt; ماهیگیری را در کمتر از 60 دقیقه یاد بگیرید و خودتان فریزر خود را پر کنید gt; 18 vi. .."