Charlie Borland

عکاس حرفه ای برای بیش از 35 سال

چارلی بورلند بیش از 35 سال است که عکاس تجاری و سهامی است. مشتریان او که در اورگان مستقر هستند عبارتند از زیراکس، NW Airlines، Fujitsu، Tektronix، Nike، Blue Cross، Nationsbank، Precision Castpart's Corp.، Mentor Graphics، Texas Instruments، Pacificorp، Cellular One، Sequent Computer، Early Winters، Cascade Bancorp و AGC. . او برنده جوایز متعددی برای عکاسی خود شده است و برای گزارش‌های سالانه‌ای که عکاسی کرده است، تقدیر شده است.

تصاویر او هزاران بار در سراسر جهان استفاده شده است، از جمله نشنال جئوگرافیک ماجراجویی و مسافر، خارج، ورزش و تناسب اندام زنان، نیوزویک، راهنمای تلویزیون، CIO، ورزش مصور برای زنان، زمان، کوله گرد، غروب، عکس آمریکایی، عکاس در فضای باز , Eco Traveler, Southern Bell، به چند مورد اشاره کنیم.

چارلی برای چندین دهه تدریس کرده است و یک مربی و رهبر مشتاق است که اشتیاق و تجربه اش برای عکاسی شما را با الهام و انگیزه بالا می برد.

عکاس

لیسانس عکاسی تجاری
موسسه عکاسی بروکس
ژوئن 1978 - دسامبر 1980

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر استودیو پرتره

Introduction to Studio Portraiture

"آیا شما یک "مردم" هستید و همچنین عاشق عکاسی هستید؟ اگر چنین است، اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه پرتره های زیبا خلق کنید. عکاسی پرتره پرطرفدار، سرگرم کننده و درونی است. .."


آموزش معماری و عکاسی املاک 3: مدیریت رنگ روشنایی

Architecture and Real Estate Photography 3: Lighting Color Management

این برنامه برای عکاسان علاقه مند به معماری و عکاسی املاک و مستغلات است و شامل 8 دوره است که بسیاری از جنبه های عکاسی را پوشش می دهد. ..


آموزش تسلط بر معماری و عکاسی املاک

Mastering Architecture and Real Estate Photography

راه اندازی یک کسب و کار با عکاسی از مشاغل املاک و مستغلات برای معماران، سازندگان و نمایندگان املاک