Joe Pulichino

دکتر جو پولیچینو مدیر ارشد انطباق ، اخلاق ، آموزش و آگاهی در T-Mobile است. دکتر پولیچینو بیش از 40 سال در زمینه یادگیری و توسعه به عنوان معلم ، طراح تدریس و مشاور در زمینه های شرکتی ، K-12 و آموزش عالی کار کرده و به عنوان مدیر گروه های آموزش در سازمان های بزرگ و کوچک ، از مبتدیان تا چند ملیتی جهانی. تخصص وی توسعه رهبری را در بر می گیرد. فروش ، انطباق و آموزش فنی؛ آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم؛ سرمایه انسانی و مدیریت استعداد؛ و ارزیابی ، ارزیابی و مدیریت عملکرد. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه راتجرز و دوره تحصیلات تکمیلی خود در فناوری آموزش از دانشگاه Pepperdine دریافت کرد. سابق مدیر تحقیقات در انجمن صنفی الکترونیکی ، جو به طور گسترده در مجلات تجاری و دانشگاهی منتشر کرده و تحقیقات خود را در بسیاری از کنفرانس های صنعت ارائه داده است. وی به عنوان عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری یادگیری و انجمن مدیریت آموزش رایانه خدمت کرده است.
دوره های این مدرس:

ملزومات طراحی آموزشی: مدل های شناسه

Instructional Design Essentials: Models of ID

به موارد ضروری طراحی آموزشی (ID) مسلط شوید. بیاموزید که چگونه بر اساس اهداف یادگیری خود ، مدل های ID مناسب را انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید.


آموزش طراحی مبتنی بر مغز

Brain-Based Elearning Design

این دوره با استفاده از تحقیق در مورد علوم اعصاب یادگیری ، نحوه ایجاد آموزش الکترونیکی را که در کمک به مردم در یادگیری بسیار مثر است ، بررسی می کند.