Abigail Ireland

استراتژیست عملکرد اوج

سلام! من ابی هستم، یک استراتژیست عملکرد اوج .

کاری که من انجام می دهم

من یک مشاور رهبری و آموزشی را اداره می‌کنم که در بهترین عملکرد برای مدیران و تیم‌ها تخصص دارد.

من روی سه ستون اصلی تمرکز می کنم - روانشناسی، فیزیولوژی و بهره وری. رویکرد من به عملکرد و بهره وری منحصر به فرد است، و من دوست دارم استراتژی هایم را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید عملکرد خود را به سطح بعدی و در بالای بازی خود بمانید!

ما ذهنیت، مدیریت انرژی زمان، بهره‌وری کسب‌وکار، عملکرد انسانی و موارد دیگر را از طریق سخنرانی‌های کلیدی، آموزش، مربیگری و خدمات مشاوره پوشش می‌دهیم.

من نسبت به کاری که انجام می‌دهم بسیار مشتاق هستم، و دوست دارم بینش‌هایم را به اشتراک بگذارم تا دیگران بتوانند هر روز در بهترین حالت خود باشند. این به معنای تمرکز بیشتر، انرژی بیشتر، استرس کمتر، نتایج تاثیر بیشتر، احساس کنترل بیشتر بر زمان و عملکرد بالا پایدار است. همه این‌ها به افراد کمک می‌کند تا در سطح بالایی به صورت مداوم و بدون فرسودگی یا از دست دادن مسیر عمل کنند.

پس زمینه من

من بیش از یک دهه را در بانکداری، سرمایه خصوصی و استراتژی گذراندم و در طی آن مهارت های تجاری خود را تقویت کردم. من یک مربی واجد شرایط رهبری، متخصص NLP، مربی شخصی استاد و مربی تغذیه هستم. من همچنین یک حرفه ای گواهی مدیریت پروژه و بانکدار خبره هستم.

من برای هزاران نفر از مدیران و تیم‌ها در سرتاسر جهان آموزش داده‌ام - بانکداری، استارت‌آپ‌ها و غول‌های فناوری، تا خانه‌های مد، رسانه‌ها و گروه‌های هتل.

دوره های این مدرس:

آموزش تیم سازی: رویدادهای جذاب برای تیم های ترکیبی ایجاد کنید

Team Building: Create Engaging Events for Hybrid Teams

با ابیگیل ایرلند، استراتژیست عملکرد اوج، فعالیت‌های تیم‌سازی مؤثری را ایجاد کنید که به تیم شما کمک می‌کند از هر کجا پیشرفت کند! حمایت و تعامل با شما ..


آموزش رهبری: دادن و دریافت بازخورد تاثیرگذار در دنیای ترکیبی

Leadership: Giving and Receiving Impactful Feedback in a Hybrid World

با ابیگیل ایرلند، استراتژیست عملکرد اوج، نحوه ارائه و دریافت بازخورد تاثیرگذار در دنیای ترکیبی را بیاموزید! چیزی که افراد با عملکرد بالا در کام دارند. ..


آموزش رهبری: ارائه بازخورد به سهامداران ارشد

Leadership: Giving Feedback to Senior Stakeholders

"با ابیگیل ایرلند، استراتژیست عملکرد اوج، بازخورد صعودی را به روشی سازنده و مشارکتی ارائه دهید! پیمایش مکالمات دشوار در محل کار. .."


آموزش توسعه تیم های با عملکرد بالا: 5 کلید موفقیت

Developing High Performing Teams: The 5 Keys to Success

عملکرد تیم خود را ارتقا دهید و پیشرفت کنید! با ابیگیل ایرلند، استراتژیست Peak Performance، عملکرد تیم خود را به سطح بالاتری ببرید. آموزش دادن a. ..


آموزش رهبری: سبک های ارتباطی انعطاف پذیر برای تأثیر تیم

Leadership: Flexing Communication Styles for Team Impact

"با ابیگیل ایرلند، استراتژیست عملکرد اوج، به شیوه ای موثرتر و سازنده تر با تیم خود ارتباط برقرار کنید! با این همه سر و صدا و حواس پرتی اطرافمان. .."


آموزش چگونه پربازده ترین هفته خود را در محل کار داشته باشید

How to Have Your Most Productive Week at Work

"هدف این کلاس این است که به صاحبان مشاغل، مدیران، کارمندان و کارآفرینان مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای به حداکثر رساندن بهره‌وری در محل کار ارائه شود.


آموزش رهبری: حفظ عملکرد بالا و رشد استعداد در تیم شما

Leadership: Retaining High Performers & Growing Talent on Your Team

"با ابیگیل ایرلند، استراتژیست عملکرد اوج، یاد بگیرید که چگونه محیطی بسازید که افراد با عملکرد بالا را جذب کند و آنها را قادر به پیشرفت کند! به عنوان رهبران، ما از. .."