Vicky Rocco

طراح مد چرم

من یک طراح مد از نیویورک هستم و متخصص در لوازم جانبی چرمی تسمه های گیتار هستم. نام تجاری اقلام سفارشی دست ساز من Electric Warrior نام دارد.

www.electricwarriornyc.com

@electricwarriornyc

من از سال 2003 به خیاطی و طراحی مشغول بودم و طراحی مد را در مقطع کارشناسی در موسسه فناوری مد تحصیل کردم.

علاقه من به طراحی چرم در سال 2011 شروع شد، زمانی که در یک بوتیک لباس راک رول کار می کردم، واقع در محل سابق راک در مرکز شهر (CBGB). من همیشه به موسیقی علاقه داشتم، به خصوص راک استارهای دهه 1960 و 70. من گروه‌های محلی را برای نواختن در بوتیک رزرو می‌کردم و به شدت تحت تأثیر صحنه موسیقی راک احیای آن زمان بودم. تصمیم گرفتم شروع به ساخت بندهای گیتار کنم که به سایر لوازم چرمی و در نهایت برخی از لباس‌ها تبدیل شد.

مفهوم Electric Warrior این است که تأثیرات من از راک رول قدیمی، آرت دکو، کتاب‌های کمیک و هنر پاپ را بپذیرد و مدهای جسورانه و دراماتیکی را برای نوازندگان ایجاد کند که هم روی صحنه و هم در خارج از صحنه بپوشند.

در طول سال‌ها، مهارت‌ها و تکنیک‌های مختلفی را به دست آورده‌ام و آن‌ها را اصلاح کرده‌ام. من خوشحالم که با انجمن Skillshare کار می کنم و لذت طراحی مد را برای دانش آموزان با روحیه ماجراجویانه به ارمغان می آوردم!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر طراحی مد چرم: خیاطی، تکنیک های طراحی و دستکاری ها

Intro to Leather Fashion Design: Sewing, Design Techniques & Manipulations

این کلاس برای هر کسی است که می خواهد شروع به ایجاد اجناس مد با چرم طبیعی کند! این که آیا در طراحی مد جدید هستید و می خواهید این کار را گسترش دهید. ..