Marie Le Moal

Je suis Marie Le Moal, une créative du sud de la France. Je suis pasoionnée par la gravure "block-printing", la caligraphie et j'ai hâte de partager me passions avec vous.

سلام، و خوش آمدید! نام من Marie Le Moal است، من یک چاپگر و معلم هستم.

من عاشق چاپ بلوک، حروف دستی و نامه حلزونی هستم! من تمبرها را روی بلوک های لاستیکی نرم حک می کنم و از پدهای جوهرافشان برای چاپ الگوها و کارت های تبریک استفاده می کنم. این ایده‌آل برای خلق کردن است حتی زمانی که وقتتان کم است و باعث می‌شود با رنگ‌ها بازی کنید! من از این واقعیت خوشم می‌آید که می‌توانید هر چند وقت یک تمبر را به تنهایی یا با دیگران ترکیب کنید، دوباره استفاده کنید. در کمترین زمان می توانید کارت های تبریک، بسته بندی هدیه، ژورنال گلوله خود را سفارشی کنید و موارد دیگر!

من دروس فرانسوی را برای خلاقان ارائه می‌دهم: درس‌های فرانسوی مربوط به هنر و صنایع دستی برای الهام‌بخش کردن یادگیری فرانسه! اگر به دنبال بهبود زبان فرانسوی خود با دروس «خارج از جعبه» هستید، در جای مناسبی هستید.

من قویاً معتقدم که هنگام تفریح ​​و غواصی در موضوعات مورد علاقه، فرد بسیار بهتر (و سریعتر!) یاد می گیرد.

اگر می‌خواهید واژگان خلاقانه به زبان فرانسوی یاد بگیرید، می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید. تا زمانی که این راهنما را بخوانید، می‌توانید به این سؤال به زبان فرانسوی پاسخ دهید "چه خلاقیتی دارید؟".

در کلاس من، نحوه حک کردن یک تمبر ژاپنی و ایجاد این کارت‌های تبریک و چاپ را خواهید آموخت!

اگر مایلید کارهای بیشتری از من ببینید، امیدوار باشید به ادامه مطلب بروید.

بیایید وصل شویم!

اگر می‌خواهید در جریان باشید، می‌توانید برای نکات الهام‌بخش چاپ بلوک من و نکات فرانسوی برای خلاقیت‌ها ثبت‌نام کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش چاپ بلوک pour debutants: cartes motif vagues japonaises

Blockprinting pour débutants: cartes motif vagues japonaises

Dans ce cours conçu pour permettre au debutants de se familiariser avec la technology du blockprinting, vous apprendrez comment: - graver un tampon "vagues japo. ..


آموزش چاپ بلوک آسان برای مبتدیان: کارت تبریک موج ژاپنی

Easy Blockprinting for Beginners: Japanese Wave Greeting Card

یاد بگیرید که چگونه یک مهر لاستیکی برای چاپ کارت های تبریک موج ژاپنی منحصر به فرد حک کنید. هنگام استفاده از بلوک لاستیکی نرم و پدهای جوهر، چاپ بلوک آسان و بدون آشفتگی است. ..."


آموزش فرانسوی برای خلاقان: les Couleurs

French for Creatives: les Couleurs

فرانسوی برای خلاقان: درس‌های فرانسوی مرتبط با هنر، صنایع دستی و خلاقیت که یادگیری زبان فرانسه را به تجربه‌ای الهام‌بخش تبدیل می‌کند. زبان فرانسه خود را ارتقا دهید و ارتقا دهید. ..


آموزش چاپ بلوک: Gravez vos tampons feuilles tropicales

Blockprinting: Gravez vos tampons feuilles tropicales

Gravez dans la gomme des tampons de feuilles tropicales (هیولا، کف دست، موز) و استفاده از تامپون‌ها برای استفاده از تامپون‌های گیاهی و گیاهی لوکس. ..


آموزش Faire décoller sa pratique créative: pourquoi et comment créer une collection?

Faire décoller sa pratique créative: pourquoi et comment créer une collection?

"Dans ce cours، nous définirons ce qu'est une série، également appelée collection، et verrons quels sont les nombreux avantages à créer de cette manière, quelque. ..."