Deepa A.

دوره های این مدرس:

آموزش دوستان بستنی ناز

Cute Icecream Friends

سلام به همگی ! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه به تنهایی دوستان بستنی ناز را طراحی و رنگ کنید. برای شروع نیازی به تجربه قبلی از هر نوع هنری ندارید. ..


آموزش وان پاپ کورن زیبا

Cute Popcorn Tub

"سلام به همه! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک وان پاپ کورن زیبا را طراحی و رنگ کنید. این کلاس برای همه است و نیازی به تجربه قبلی ندارد. .."


آموزش یک آبشار غول پیکر بکشید

Draw a Giant Waterfall

"سلام به همه! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی یک آبشار غول پیکر را تنها با استفاده از 3 رنگ بکشید. من سعی کردم همه چیز را در مورد آن توضیح دهم. .."


آموزش تلفن همراه تکشاخ ناز

Cute Unicorn Mobile Phone

"سلام ! در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تلفن همراه زیبای تکشاخ را طراحی و رنگ آمیزی کنید. من از رنگ های مداد در این کلاس استفاده خواهم کرد تا رنگ ها را به شما اضافه کنم. .."


آموزش MS PAINT - صحنه کلبه

MS PAINT - HUT SCENE

"سلام به همه، در این کلاس، با اصول MS Paint آشنا می شویم که به شما کمک می کند یک منظره زیبای کلبه شبانه را ترسیم کنید. این کلاس نیازی به دانش قبلی ندارد. .."


آموزش ترسیم تخت سگ

Drawing the Dog Bed

"سلام به همگی ! در این کلاس شما به سادگی یاد خواهید گرفت که چگونه تخت سگ را به راحتی بکشید. برای عضویت در این کلاس نیازی به تجربه قبلی در زمینه هنر یا صنایع دستی ندارید. . . . بودن. .."


آموزش درختان درخشان

Sparkling Trees

"سلام به همه در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید درختان درخشان را بکشید. . . مواد مورد نیاز بسیار رایج است و همه در خود این کلاس توضیح داده شده است. .."


آموزش ام اس پینت - منظره ای زیبا

MS Paint - A Beautiful Scenery

"سلام به همه! در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید مناظر زیبایی را در MS Paint بر روی رایانه های خود ایجاد کنید. در کلاس قبلی ام MS paint- نشان می دهم. .."


آموزش MS PAINT - یک ستاره سه بعدی بکشید

MS PAINT - Draw a 3D Star

"سلام به همه! در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید یک ستاره سه بعدی زیبا در MS Paint بر روی رایانه خود ایجاد کنید. در کلاس های قبلی ام ام پی رنگ- من sh. .."


آموزش دایناسور آسان

Easy Dinosaur

"سلام به همه! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک دایناسور بسیار آسان و ساده را با استفاده از اشکال هندسی مختلف طراحی و رنگ آمیزی کنید. این کلاس نیازی به p ندارد. .."


آموزش کیک توت فرنگی تک شاخ

Cute Unicorn Strawberry Cake

سلام به همگی ! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه کیک توت فرنگی تکشاخ زیبا را بکشید و رنگ کنید. این کلاس نیازی به تجربه قبلی در زمینه هنر یا صنایع دستی ندارد. ..


آموزش پسر ناز با بارانی

A Cute Boy in Raincoat

"سلام به همگی ! در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پسر ناز با بارانی را بکشید و رنگ آمیزی کنید. این کلاس برای همه است و هرکسی می تواند از این کلاس درس بگیرد. .."