Geoffrey Jacobs

کارشناس نقشه کشی

سلام، نام من جف است و یک تصویرگر حرفه ای هستم.

از سنین جوانی علاقه زیادی به طراحی داشتم که از کارتون ها، کمیک ها و دنیای حیوانات الهام گرفته شده است. من به خودم نقاشی را یاد دادم و حالا می خواهم به شما یاد بدهم!

چه بخواهید برای سرگرمی طراحی کنید، چه حرفه ای، من می خواهم تجربه طراحی شما تا حد امکان آسان باشد. من این کار را با اشاره به مشاهدات ساده‌ای که اکثر دانش‌آموزان از دست می‌دهند، و با به اشتراک گذاشتن درس‌هایی از 33 سال تجربه طراحی‌ام انجام می‌دهم.

من نکاتی را که هنگام تحصیل در مقطع کارشناسی طراحی در کالج عالی آموخته‌ام به شما ارائه خواهم داد. هنر در سیدنی، استرالیا و دانشی که در حین کار حرفه ای در انیمیشن و تصویرسازی به دست آوردم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی حیوانات: از آناتومی تا رندر

Drawing Animals: From Anatomy to Rendering

به بیش از 1000 دانش آموز دیگر بپیوندید<<این دوره به شما ملزومات نقاشی حیوانات را می آموزد. بیش از 7 ساعت کیفیت بالا و کیفیت بالا وجود دارد. ..


آموزش رمان کمیک، مانگا یا گرافیک خود را برای چاپ آماده کنید

Prepare Your Comic, Manga or Graphic Novel For Print

" gt; gt;به بیش از 600 دانش آموز دیگر بپیوندید lt; lt; آیا تا به حال خواسته اید مانگا، رمان گرافیکی یا کمیک خود را بسازید؟ بیشتر سازندگان مشتاق روی هنر یا هنر تمرکز می کنند. .."


آموزش طراحی پرندگان: راهنمای ضروری

Drawing Birds: The Essential Guide

به بیش از 600 دانش آموز دیگر بپیوندید<<آیا دوست دارید پرندگان را مانند یک متخصص ترسیم کنید؟ آیا می خواهید نقاشی های پرنده شما با تلاش کمتر عالی به نظر برسد؟ این. ..