Leah Boyan

مدیر ارشد خیاطی

اسم من لیا است و من مدیر ارشد خیاطی در A Way We Sew هستم و منابع آنلاینی برای یادگیری تکنیک های خیاطی خاص برای ارتقای خیاطی شما هستم. من در توسعه روش هایی تخصص دارم که باعث موفقیت می شوند نه استرس.

من در سطح ملی برای کنفرانس ملی انجمن خیاطی آمریکا، و به صورت محلی در فروشگاه پارچه مورد علاقه‌ام، پارچه‌های Esthers در جزیره بینبریج، و به صورت آنلاین برای صدها دانش‌آموز در سراسر کشور تدریس کرده‌ام.

من شرکتم را راه اندازی کردم، A Way We Sew، تا به دوستان علاقه مند خیاطی کمک کنم تا بیشتر خیاطی کنند و استرس کمتری داشته باشند. من از یادگیری تکنیک‌های جدید مبارزه می‌کنم تا بتوانید زمان بیشتری را برای انجام کاری که دوست دارید صرف کنید: خیاطی

دوره های این مدرس:

آموزش کاف پیراهن کلاسیک

Classic Shirt Cuff

"آستین‌های خود را بالا بزنید و برای نشان دادن دوخت‌های بالا آماده شوید! این کلاس به شما نشان می‌دهد که چگونه یک سرآستین پیراهن عالی، از داخل و خارج بسازید.


آموزش پیراهن را به بند یقه بچسبانید

Fit the Shirt to the Collar Band

"آیا سعی کرده‌اید یک پیراهن یقه‌دار کلاسیک را بدوزید، اما تلاش کرده‌اید که قسمت دشوار - بند یقه - را به تناسب یقه پیراهن ببندید؟ یا شاید می‌خواهید این کار را انجام دهید..."


آموزش روکش بایاس برای لباس های بدون آستین

Bias Bound Facing for Sleeveless Garments

یک لباس بدون آستین باید ساده، رضایت بخش و سرگرم کننده برای دوخت باشد.


آموزش دوخت پیراهن کودک برای تعطیلات

Sew a Toddler Shirt for the Holidays

شما می توانید یک پیراهن را در آخر هفته بدوزید! ما گام به گام به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پیراهن یقه دکمه دار کلاسیک و شایان ستایش را بدوزید. بله شما می توانید از آن لحاف کاری جدید استفاده کنید. ..


آموزش روشی برای دوخت یقه پیراهن

A Way We Sew Shirt Collars

"نقطه‌های یقه پیراهن تیز، حجیم و مطابق رویاهای خود را دریافت کنید! در این کلاس یاد می‌گیرید که چگونه یک یقه نمونه بسازید تا بتوانید همه چیز را تمرین کنید.


آموزش روشی که ما می دوزیم - نوارهای یقه

A Way We Sew - Collar Bands

"یک بند یقه را با اتصال مستقیم و بدون حجیم بین بند و جلوی پیراهن و دوخت ثابت بالا، داخل و خارج بدوزید. در این کلاس Skillshare، شما..."