Neil Perlin

نیل پرلین رئیس شرکت Hyper / Word Services ، مشاوره در زمینه کمک و بصورت آنلاین است. او به مشتریان کمک می کند تا استراتژی محتوا را تعریف کنند. ساختارها ، روش ها و خروجی های مؤثر را انتخاب کنید. تبدیل محتوا به فرم آنلاین؛ ابزارهای نویسندگی را انتخاب کرده و یاد بگیرید. و پروژه ها را به صورت پیگیری تمیز نگه دارید. نیل 37 سال در ارتباطات فنی و 30 دوره در آموزش ، مشاوره و توسعه برای کمک به اینترنت و اسناد و مدارک ، برقراری ارتباط و تلفن همراه گذرانده است. وی در زمینه MadCap Flare و Adobe RoboHelp برای کمک آنلاین ، MadCap Mimic برای elearning و استودیوی ViziApps برای توسعه برنامه های تلفن همراه آندروید و متخصص تخصص دارد. نیل همچنین روشهای مستند سازی مانند منابع تنها ، تألیف موضوعی ، تألیف ساختار یافته و بررسی و مستندسازی رویه ها را آموزش و مشاوره می دهد و وی برای تبدیل پروژه های قدیمی بین قالب ها و ابزارهای مختلف و رفع مشکلات برنامه نویسی ، عیب یابی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، وی پشتیبانی مشاوره استراتژیک را برای کمک به شرکتها جهت تعیین جهت "محتوای" آنلاین خود از طریق پیچ و خم گزینه ها ارائه می دهد. نیل یکی از اعضای انجمن ارتباطات فنی (STC) است که 14 سال از ارائه های انجمن Beyond the Bleeding Edge جامعه را اداره و اداره می کرد و مدت 3 سال جامعه را به کنسرسیوم وب جهانی ارائه می داد.
دوره های این مدرس:

RoboHelp 2015 آموزش

RoboHelp 2015 Essential Training

بیاموزید که چگونه از RoboHelp 2015 برای ایجاد اسناد فنی ، از جمله سیستم های کمک دسک تاپ و موبایل ، و انتشار خروجی در چندین قالب از جمله HTML5 ، Word و PDF استفاده کنید.


آموزش MadCap Flare 11

MadCap Flare 11 Essential Training

بیاموزید که چگونه از MadCap Flare 11 برای تهیه اسناد فنی — سیستم های راهنما ، کتابچه های راهنمای نرم افزار و پایگاه های دانش– در قالب های مختلف چاپی و آنلاین ، از جمله HTML5 و PDF استفاده کنید.


آموزش MadCap Flare 12

MadCap Flare 12 Essential Training

بیاموزید که چگونه از MadCap Flare 12 برای تهیه اسناد فنی — سیستم های راهنما ، کتابچه های راهنمای نرم افزار و پایگاه های دانش– در قالب های مختلف چاپی و آنلاین ، از جمله HTML5 و PDF استفاده کنید.