Megan Schowalter

معلم | هنرمند | فیلمساز


مگان شوالتر یک مربی برنده جایزه و تهیه کننده رسانه دیجیتال در شمال غربی اقیانوس آرام است. او کلاس‌های خصوصی سفالگری و کارگاه‌های آموزشی را در حین تولید پروژه‌های ویدئویی برای افراد مشهور محلی (مثل خودتان!)، کسب‌وکارهای کوچک و سازمان‌های مبتنی بر جامعه در ناحیه Greater Puget Sound تدریس می‌کند.

با الهام از طبیعت و زندگی نزدیک به فضای باز، بسیاری از آثار سرامیکی مگان رنگ‌ها و بافت‌های طبیعی را به تصویر می‌کشند تا آرامش و آرامشی را که فرد در بیرون احساس می‌کند، تقلید کند. ایجاد هنر باغ و سازه‌های سرامیکی که باعث آگاهی از محیط زیست و حمایت از زیستگاه‌های حیات وحش می‌شود، یکی از حوزه‌های هنری مورد علاقه مگان است.

به عنوان یک معلم هنرهای سرامیک، او امیدوار است که خلاقان را الهام بخشد تا راه خود را با این رسانه بیابند و با آن سرگرم شوند! ساختن چیزهایی برای خود و جوامعمان چیزی است که زندگی به آن نیاز دارد.

دوره های آتی:

اولین نمایش «بازی با خاک رس: راهنمای پاتر برای کوتوله‌های باغ سرامیکی» را فقط در Skillshare ببینید! تریلر تیزر را در زیر ببینید:

دوره های این مدرس:

آموزش بازی با خاک رس: راهنمای پاتر برای کوتوله های باغ سرامیکی

Play with Clay: A Potter’s Guide to Ceramic Garden Gnomes

لیوان. کاسه ها بشقاب ها روز از نو. همه آنها را می سازند به عنوان یک هنرمند خاک رس، شما می خواهید بتوانید خلاقیت های ✨ منحصر به فرد ✨ خود را بسازید. شما به چیز جدیدی نیاز دارید. ..